Британські магазини будуть контролювати продаж алкоголю з допомогою Face ID. Для ідентифікації особистості покупцям доведеться зареєструватися в мобільному додатку Yoti, зробити селфи і прив'язати біометричні дані до водійського посвідчення.

За допомогою цієї технології має суттєво скоротитися продаж алкоголю неповнолітнім.

Що стосується особистої інформації, програма шифрує всі дані, а персонал Yoti перевіряє справжність документів. Згодом особистість буде ідентифікуватися всякий раз, як людина зробить селфі за допомогою програми.

Ця система буде застосовуватися на касах самообслуговування в супермаркетах, зменшуючи черги, оскільки касир витрачає час на перевірку документів.

Популярні новини зараз
Зайдуть у кожну квартиру: комунальники попередили про масові перевірки Салат-літо за 5 хвилин: рецепт з огірками та яйцями, який підкорив смакові рецептори (і серце теж) Пенсія без стажу: кому платитимуть 8 тисяч гривень щомісяця Роки праці більше не важливі: у ПФУ повідомили про новий пенсійний порядок
Показати ще

Поки неясно, чи будуть персональні дані доступні власникам супермаркетів, або всі вони в зашифрованому вигляді залишаться на серверах Yoti. Крім того, незрозуміло, яким чином стартап збирається забезпечувати їх безпеку.

Природно, використання біометричних даних на щоденній основі, особливо в таких "побутових" моментах має змусити громадськість задуматися над тим, яким саме чином вони хочуть ідентифікуватися.

Варто відзначити, що Face ID не так вже й надійний захист, як обіцяв Apple. Зовсім нещодавно, 10-річний малюк зумів зламати захист Face ID iPhone X матері, оскільки його особа ще не сформувало виразні риси обличчя.

Раніше портал "Знай.uа" повідомив, що Чорна діра замінить Сонце.