KFC використовує віртуальну реальність, щоб поліпшити навички смаження курки співробітників.

Мережа швидкого харчування заявила в четвер, що вона випустила програму навчання для співробітників, в якій шеф-поварі вчаться готувати фірмову смажену курку на віртуальній кухні. Навчальна програма була розроблена так, щоб нагадувати гру, в якій учасники проходять п'ять етапів, необхідних для того, щоб смажити курку в стилі KFC.

KFC сказав, що для смаження курки потрібно близько 25 хвилин, але для програми віртуальної реальності потрібно всього 10 хвилин. Представник KFC сказав в електронному листі, що "VR не призначений для прискорення процесу, він повинен навчити кухарів, як зробити всесвітньо відомий оригінальний рецепт смаженої курки".

Популярні новини зараз

Багатодітна мама Анастасія Приходько звернулася до Бога у важливе свято: "Прошу тільки одного"

У Франківську любитель шашликів розвів багаття на балконі: смаж, Вася

Зірку "Останнього героя" здолала онкологія: "Боролася сильно і довго"

Президенту прострелили голову в день перемоги на виборах

Показати ще

Гра була розроблена технологічної групою рекламного агентства Wieden + Kennedy і призначена для відтворення на віртуальній віртуальної гарнітурі Oculus Rift від Facebook

Раніше портал "Знай.uа" повідомив, що Microsoft запатеновала VR-пульт.