KFC використовує віртуальну реальність, щоб поліпшити навички смаження курки співробітників.

Мережа швидкого харчування заявила в четвер, що вона випустила програму навчання для співробітників, в якій шеф-поварі вчаться готувати фірмову смажену курку на віртуальній кухні. Навчальна програма була розроблена так, щоб нагадувати гру, в якій учасники проходять п'ять етапів, необхідних для того, щоб смажити курку в стилі KFC.

KFC сказав, що для смаження курки потрібно близько 25 хвилин, але для програми віртуальної реальності потрібно всього 10 хвилин. Представник KFC сказав в електронному листі, що "VR не призначений для прискорення процесу, він повинен навчити кухарів, як зробити всесвітньо відомий оригінальний рецепт смаженої курки".

Популярні новини зараз
ПриватБанк без розбору блокує платежі українців: покупки перетворилися на "лотерею" Астролог назвав точну дату закінчення війни – надії на 2024 рік були марними Українців поставили у жорсткі рамки: почнуть обмежувати Доїхати на роботу і назад – вже не по кишені: проїзд у маршрутках дорожчає
Показати ще

Гра була розроблена технологічної групою рекламного агентства Wieden + Kennedy і призначена для відтворення на віртуальній віртуальної гарнітурі Oculus Rift від Facebook

Раніше портал "Знай.uа" повідомив, що Microsoft запатеновала VR-пульт.