Колишній керівник Sony Online Entertainment Джон Смедли поділився власною інформацією про причини блокування міжплатформового мультиплеєра з іншими консолями на PS4. Як виявилося, вся справа в грошах.

“Коли я працював в Sony, основною причиною були гроші. Їм не подобалося, що хтось може купити щось на Xbox, а потім безкоштовно використовувати цю річ на PlayStation. Простіше простого. Дурна причина, але яка є", - повідомив колишній співробітник, Джон Смедли.

барися впевнений, що гравцям та пресі варто продовжувати тиск на Sony. Тільки так керівники японського гіганта звернуть увагу на проблему і почнуть її рішення на користь індустрії та ігрового співтовариства.

Чергове обговорення обмежень кросплатформених можливостей PS4 з іншими консолями почалося після виходу Fortnite на Nintendo Switch. Гравці виявили, що не можуть зв'язати аккаунт Epic Games з консоллю, якщо хоч раз зіграли на консолі Sony. Інцидент привернув увагу і непрофільних ЗМІ зразок бізнес-передачі на каналі Fox або видання The Verge.

Популярні новини зараз
Мобілізацію в Україні посилять: ТЦК змусять працювати ефективніше Всіх чоловіків змусять встановити "Резерв+": які зміни чекають мобілізацію Українцям дозволили не сплачувати за комунальні послуги: коли рахунки можна "заморозити" Дають лише 3 дні: в Україні змінилися правила повісток поштою, що це змінює для чоловіків
Показати ще

Нагадаємо, що нові смартфони від Apple планує здешевити нові моделі iPhone за рахунок LCD-екранів.

Запланований раніше перехід на екрани OLED відкладався із-за низького попиту на дорогі моделі. Тому корпорація Apple розробила для нових моделей iPhone більш дешеві LCD-екрани. Таким чином керівництво компанії планують збільшити низький попит на iPhone X з-за його високої ціни.

Раніше портал "Знай.uа" повідомив, що Google розширює свою присутність в Китаї і зробила стратегічну інвестицію в інтернет-магазин JD.com придбавши акцій цієї компанії електронної комерції на 550 млн доларів.

Зазначається, що компанії будуть співпрацювати з цілого ряду стратегічних ініціатив" в Європі, США та Південно-Східної Азії. Мета в тому, щоб об'єднати досвід та технології JD.com у логістики та ланцюжки поставок, з клієнтською базою Google, а також інформацією і технологіями маркетингу американського технологічного гіганта для поліпшення роботи обох гігантів.