У нового Людини-Павука буде найширший вибір ворогів. За класикою, у в'язниці стався бунт, і на волі виявилися найбільш небезпечні злочинці: Ріно, Електро, Містер Негатив, Скорпіон, Стерв'ятник. Так що в новому трейлері Marvel's Spider-Man Людині-павуку доведеться не найбільш дружня зустріч з недоброзичливцями.

Подивіться трейлер гри:

Що стосується самої презентації, Sony на Е3 2018 студія Insomniac Games показала новий трейлер ігрового процесу своєї гри. Завдяки йому ми можемо помітити, що запас павутини у Паркера тепер не нескінченний, і йому доведеться чекати її накопичення.

До речі, дата виходу вже відома, 7 вересня, і вже можна оформити її попереднє замовлення.

Популярні новини зараз
"Бусифікацію" обіцяють викорінити: ТЦК застосують новий підхід до мобілізації Штрафи від ТЦК зростуть вдвічі: ухилянтів добряче потрусять Масштабне березневе підвищення пенсій: 2300 отримають не всі Мобілізацію урівняли для всіх: українцям оголосили вердикт щодо економічного бронювання
Показати ще

Раніше портал "Знай.uа" повідомив, що за останній час ігрове співтовариство неодноразово критикувало Valve за непрозору політику щодо ігор з суперечливим контентом. У більшості випадків компанія зверталася до незалежних студій і вимагала вилучити з ігор конкретні елементи, найчастіше еротичні, або дуже жорстокі проекти.

При цьому правила майданчики, що стосуються відвертого контенту, були написані дуже розпливчасто, завдяки чому Valve могла застосовувати інструменти контролю по відношенню до одних розробникам і не звертати увагу на інших.

Також в офіційному блозі Steam співробітники компанії повідомили, що відтепер концентруються не на регулюванню, а на розробці інструментів, які допоможуть гравцям автоматично фільтрувати небажаний контент.

Співробітник Valve Ерік Джонсон пояснив, що всі питання з приводу суперечливого контенту в Steam вирішують звичайні люди, які також можуть помилятися. Іноді вони, як і користувачі, розходяться в думках з приводу тих чи інших ігор.

Боротьба Valve за "чистоту" контенту призвела до розбіжностей і плутанини серед ігрового співтовариства, співробітників Valve і її ділових партнерів. В результаті працівники компанії прийшли до висновку, що їх рішення в будь-якому випадку будуть викликати невдоволення у якоїсь групи людей, а нововведення сподобаються чималій кількості людей.