Snapchat тепер використовує розпізнавання об'єктів, щоб визначити, що знаходиться в фотографіях користувачів, і пропонувати відповідні фільтри. Наприклад, якщо ви візьмете картину їжі, Snapchat запропонує фільтри з гаслами, такими як "потрапити в мій живіт" і "яка дієта?".

Це не перший раз, коли Snap інтегрував розпізнавання об'єктів в свій додаток: компанія вже використовує цю функцію, щоб люди могли шукати певні об'єкти і події в оповіданнях. У поєднанні з масками доповненої реальності це розширені функції, подібні цим, які Snap сподівається, змусить переманити користувачів з Instagram. В роботі також йде велика редизайн.

Коли AR і розпізнавання об'єктів стають все швидше і точніше, цікаво спрогнозувати, де саме Snapchat почне використовувати цю технологію. Проте одна річ, яка здається безсумнівною, полягає в тому, що такі функції будуть використовуватися для реклами та одержання доходу.

Раніше портал "Знай.uа" повідомив, що вчені розповіли, від яких книг дурнішають.

Популярні новини зараз
Ні зняти, ні переказати: Ощадбанк "заморожує" заощадження клієнтів Виплатять по 10 000 гривень: кому потрібно встигнути подати документи до 1 червня Ухилянтам запустять нове обмеження: тисячі чоловіків підпадуть під покарання Пенсіонерам виплатять солідні гроші: кому прийде понад 10 тисяч на місяць
Показати ще