Компанія Mercedes-Benz приступила до виробництва позашляховика G-Class нового покоління. Як і раніше, автомобілі збирають в австрійському Граці на підприємстві Magna Steyr, де все ще роблять і попередню модель серії W 461.

У січні поточного року відбулася презентація нового "Геліка". Відомо, що позашляховик залишився рамним, проте отримав алюмінієві елементи кузова і незалежну підвіску спереду.

Маса нового авто стала меншою на 170 кілограм, але все-одно досягає 2,4 тонни.

На даний момент позашляховик пропонується в модифікації G 500, яка оснащується 422-сильним восьмициліндровим твін-турбо двигуном об'ємом чотири літри і дев'ятиступеневою автоматичною коробкою передач.

У той же час "Гелики" попереднього покоління продовжують випускати, хоча їх вже не можуть використовувати в цивільних цілях. Вони призначені тільки для військових і роботи в умовах, де потрібно виїжджати на дороги загального користування.

Популярні новини зараз
Дніпровська дівчина-хатико повернулася, але тепер вона нападає на людей На школи тепер чекають масові перевірки: батьки домоглися свого Німеччина вводить суворі обмеження: як це вплине на українців Чому українцям необхідно заповідати майно вже зараз та як це зробити правильно
Показати ще

Для особистого користування їх можна купити тільки в тих країнах, де не вступили в силу норми "Євро-5" (наприклад, Близький Схід). Як і раніше, збирають п'ятидверний варіант, тривісну машину і шасі з кабіною.

Також доступний "заряджений" варіант Mercedes-G 63 AMG з 585-сильним двигуном. Він дозволяє позашляховику розганяться до 100 км/год за 4,5 секунди - це на 0,9 секунди швидше, ніж його попередник. Такий "Гелик" може прискорюватися до 240 кілометрів на годину (при замовленні пакета AMG driver's package).

Як повідомляв раніше портал "Знай.uа", за перші чотири місяці 2018 року в Україні було продано 1044 електромобіля, що в півтора рази більше, ніж за аналогічний період минулого року.

Основну масу первинних реєстрацій автомобілів на електротязі склали колишні в експлуатації машини, повідомила Асоціація автовиробників України. При цьому якщо за січень-квітень 2017 року частка старих електромобілів склала 81%, то в цьому році вона зросла до 85%.

Крім того, нагадаємо, що дружина, брат і батько головного інспектора управління Державної фіскальної служби в Одеській області Василя Тарараки в 2017-2018 роках стали володарями трьох люксових електрокарів марки Tesla.