Тепер концепція "смарт-будинку" втілюється і в готелях. Мережа готелів Hilton заявила про свій намір побудувати кілька розумних номерів. Новинка дозволить врахувати будь-які побажання клієнта, передає журнал Digital Trends. До розумної системі управління будуть підключені всі прилади в номері, включаючи холодильник, термостат і телевізор.

Всі служби активізуються автоматично після того, як клієнт перетне поріг кімнати. Таким чином, система зможе врахувати різнорідну інформацію про пристрасті, примхи і симпатії клієнта. Подібні механізм персоніфікації діє в сучасному шопінг та мережевій рекламі.

Слід сказати, що це вже не перший експеримент Hilton у галузі автоматизації та персоніфікованого сервісу. До цього компанія вже почала використовувати роботів-консьєржів та туристичні месенджери, які повідомляють клієнту корисну інформацію.

Раніше портал "Знай.ua" повідомляв про робота-хірурга