Творцем найдешевшого в цілому світі кросовера став індійський автоконцерн Mahindra. Свою нову модель під назвою "KUV 100" компанія вже запустила для продажу в Італії. Про це повідомляють у прес-службі компанії.

Автоконцерн Mahindra заявив, що незабаром модель буде доступна для придбання на території всієї Європи. Повідомляється, що модель можна придбати всього за 11 480 євро, що є самою низькою стартовою ціною на даний момент серед нових кросоверів цього класу.

Нова модель стала не тільки найбюджетнішим, але і наймаленьким SUV (кліренс 170 мм), адже за своїми габаритами індійський “паркетник“ менше хетчбека Peugeot 208 і ненабагато більше таких малюків, як Kia Picanto або Peugeot 108.

Популярні новини зараз
Потрібно терміново змінити: у ПриватБанку звернулися до всіх клієнтів, які мають карту Перевірятимуть щомісяця: отримувачів соцвиплат візьмуть на контроль - про що змусять звітувати Не оновив документ – втратив пільги: кому необхідно йти за новим пенсійним посвідченням у 2025 році Нічого повертати не потрібно: податкова скасує українцям всі борги, але є умова
Показати ще

Купити модель в Італії можна лише з бензиновим двигуном 1,2 л, який має потужність 82 кінських сил. Привід і КПП також надаються власнику в одному варіанті – передньому і механіці.

В базі (для ринку Європи) передбачені ABS+EBD, ESP, Bluetooth, USB, кондиціонер, парктронік. У більш дорогій версії передбачені безключовий доступ та інші блага.

Як повідомляв раніше портал "Знай. ua" опубліковано рейтинг надійності авто на основі даних дефектів і недоліків виробників.

Американське видання iSeeCars склало цікавий рейтинг надійності авто. Проаналізувавши дані щодо кількості дефектних машин тієї чи іншої моделі 2013-2017 років випуску через бази Національної адміністрації по безпеці дорожнього руху (NHTSA), експерти розрахували середній показник автомобілів, які підлягали поверненню на завод-виробник - кількість проблемних авто на 100 тисяч проданих машин.

Після цього вони порівняли його з рейтингами надійності б/у авто від авторитетної організації Consumer Reports.