Студія Ubisoft Singapore в рамках конференції E3 2018 представила новий трейлер Skull & Bones, а також і геймплей, демонструє краси і можливості проекту. Відомо, що гра вийде в наступному році на PS4, Xbox One і PC.

Трейлер незвичайної гри:

Джастін Фаррен, творчий директор Skull & Bones, розповів про деякі особливості гри. Наприклад, користувачі зможуть всіляко персоналізувати і налаштовувати свої кораблі, які володіють своїми особливостями. У гравців буде можливість міняти прапор свого судна, щоб у разі чого втекти серед португальських берегів, а після завдати удару нишком. А під час битв можна попросити про допомогу інших гравців, що знаходяться поблизу.

Геймплейний ролик:

Популярні новини зараз
"Київстар" попередив українців про небезпеку: що треба знати Українців поставили у жорсткі рамки: почнуть обмежувати Доїхати на роботу і назад – вже не по кишені: проїзд у маршрутках дорожчає Що насправді роблять контролери з вашими лічильниками: чого боятися, а чого не варто
Показати ще

Раніше портал "Знай.uа" повідомив, що за останній час ігрове співтовариство неодноразово критикувало Valve за непрозору політику щодо ігор з суперечливим контентом. У більшості випадків компанія зверталася до незалежних студій і вимагала вилучити з ігор конкретні елементи, найчастіше еротичні, або дуже жорстокі проекти.

При цьому правила майданчики, що стосуються відвертого контенту, були написані дуже розпливчасто, завдяки чому Valve могла застосовувати інструменти контролю по відношенню до одних розробникам і не звертати увагу на інших.

Також в офіційному блозі Steam співробітники компанії повідомили, що відтепер концентруватимуться не на регулюванню, а на розробці інструментів, які допоможуть гравцям автоматично фільтрувати небажаний контент.

Співробітник Valve Ерік Джонсон пояснив, що всі питання з приводу суперечливого контенту в Steam вирішують звичайні люди, які також можуть помилятися. Іноді вони, як і користувачі, розходяться в думках з приводу тих чи інших ігор.

Боротьба Valve за "чистоту" контенту призвела до розбіжностей і плутанини серед ігрового співтовариства, співробітників Valve і її ділових партнерів. В результаті працівники компанії прийшли до висновку, що їх рішення в будь-якому випадку будуть викликати невдоволення у якоїсь групи людей, а нововведення сподобаються чималій кількості людей.