Німеччина безумовний лідер в європейському машинобудуванні. Технологічна перевага і протекціоністська політика довгий час забезпечували німцям ситість і стабільність. Тільки виробництво автомобілів приносить у федеральний бюджет не менше 14% щорічно. Однак, нові технології змусили похитнутися німецьку автоімперію, повідомляє Clean Technica. Американські і китайські електромобілі активно тіснять Німеччину на ринку. Місцеві концерни прогледіли, свого часу, нову тенденцію і зараз німецька індустрія входить у зону кризи.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяДовгий час керівники найбільших підприємств німеччини дивилися на електромобілі як на забаганку вузького сегмента споживачів. Двигун внутрішнього згоряння морально застарів ще 70 років тому, проте могутнє нафтове лобі гальмувало процес впровадження інновацій. Сьогодні німці стали жертвами своєї колишньої впевненості в непорушності старого порядку.
Tesla і Китай активно розширюють свої продажі. Навіть у самій Німеччині повним ходом будується інфраструктура для обслуговування електрокарів. Місцеві концерни пробували самостійно здійснити перехід на «зелену» енергію, однак виявилися занадто неповороткими. За словами експертів, повільність і нерішучість стали візитною карткою німецького автопрому в питанні електромобілів.
У Volkswagen обіцяють, що до 2025 року під різними брендами концерну будуть випускатися 50 моделей електромобілів. Один з них, I. D. Buzz, повинен стати новою інтерпретацією знаменитого мікроавтобуса VW. Правда, ця модель знаходиться в стадії розробки вже 5 років і ще стільки ж буде потрібно для початку виробництва.
Раніше портал "Знай.ua" розповідав про топ-5 електрокарів 2017 року