Портал "Знай.ua" зібрав топ-5 найбільш популярних міфів про інтернет-магазини. Виявляється, не всі довіряють інтернет магазинам, побоюючись недоброякісного товару, або відмови при поверненні.

1. В інтернет-магазинах шахраї. Цей стереотип виник не тільки через недовіру до всього нового, але і через те, що перші інтернет-магазини, що з'являлися на просторах мережі, дійсно нерідко виявлялися шахрайськими - вимагали передоплату за товар, який клієнт не отримував в результаті. Зараз же більшість інтернет-магазинів не вимагають передоплати, а великі магазини обов'язково повернуть кошти в більшості випадків.

2. В інтернет-магазин не можна повернути товар. Багато хто не купують в інтернет-магазинах, вважаючи, що вони мають якийсь особливий статус з точки зору закону про захист прав споживачів. Насправді ж це така ж покупка, просто відбувається вона дистанційним способом. А відповідальність продавець несе таку саму. Тобто порядок повернення і обміну залежить від того, до якої категорії відноситься товар, а не від того, купили ви його в торговому залі або через сайт.

Популярні новини зараз
Гороскоп на 21 листопада для всіх знаків Зодіаку: час покінчити з мотлохом у голові та справах настав Є умова, вводять ліміт на 30 днів: що буде з тарифом на світло з 1 грудня Заплатять усі, але один раз: чому українцям почали надсилати додаткові квитанції на газ В Україні 60-річні більше не зможуть вийти на пенсію: коли та як зміняться вимоги до стажу
Показати ще

3. В інтернет-магазинах дорого. Виявляється, існує й така думка, більш того, вона дуже поширена. Дійсно, не всі товари дешевше купувати в мережі. Наприклад, продукти харчування в Інтернеті часто коштують дорожче. Зате побутову техніку, ліки, книги в онлайні можна придбати за дуже вигідними цінами.

4. Потрібно довго чекати доставки. Дійсно, в звичайному магазині товар ви отримуєте відразу. Але думка про те, що замовлення, зроблене через Інтернет, буде виконуватися дуже довго, теж не відповідає дійсності. Більшість магазинів доставляють товар оперативно і вкладаються в терміни, зазначені на сайтах.

5. В інтернет-магазині складно зорієнтуватися. Любителі традиційних магазинів не втомлюються наголошувати, що ніколи не відмовляться від звичайного шопінгу, тому що в торговому залі є продавець-консультант, якому завжди можна задати питання про товар. Зараз же, інтернет-магазини стають простіше, а онлайн-консультантів - більше.

Раніше портал "Знай.ua" розповів про топ-5 міфів про пиво.