Портал "Знай.ua" зібрав топ-5 найбільш популярних міфів про рекламу. Сучасна реклама сильно відрізняється від аналогів минулого століття, проникаючи мало не в кожен аспект нашого життя, починаючи від їжі, і закінчуючи житлом.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Підписатися1. Майже 90% ринку споживчих товарів - це товари трьох-чотирьох великих компаній.
Хтось думає, що на ринку є купа виробників і покупець здатний хоч кожен день вибирати, який прохолодний напій або шоколадку купити. Варто прочитати дрібні написи на упаковках - майже напевно, все шоколадки на прилавках від одного виробника. Це називається "Диверсифікація товарного асортименту". Виробнику вигідно конкурувати самому з собою - в цьому випадку він завжди перемагає, а споживач купує ілюзію вибору.
2. Велика частина слів, які ми чуємо в рекламі - вигадка піарників.
Фраза "Не містить ГМО" стала свого роду заклинанням. Тепер ми можемо зустріти на прилавках будь-які продукти з такою позначкою, тому що вона відмінно працює. Пропонуємо вам думати, перш ніж вірити будь-якому рекламному слогану або обіцянці, оскільки навіть вчені мало що можуть сказати про вплив ГМО на організм людини.
3. Найчастіше рекламу, яка перемагає в конкурсах, знімають спеціально для цих конкурсів.
Насправді рекламу, створену в іншій країні не показують в "рідній" країні. Наші рекламні агентства вже давно і з успіхом "штурмують" західні рекламні конкурси і займають на них призові місця, нерідко створюючи для цього компанії, які ніколи не бачив звичайний споживач.
4. Реклама може бути корисною не тільки для тих, хто її розміщує.
Це правда, коли реклама показує вам саме те, що ви шукаєте. Найчастіше таке може спрацювати в Інтернеті і безпосередньо в місці продажу.
У другому випадку, реклама дозволяє зробити контент безкоштовним (наприклад, в мобільному додатку) або допомагає жити і розвиватися вашому коханому сайту.
5. Реклама в інтернеті знає про вас більше, ніж ви думаєте.
І причиною тому - кукі - невеликі фрагменти даних, які веб-сервер зберігає на комп'ютері користувача. Вони містять інформацію про те, які сайти і в який час ви відвідували. За допомогою цієї інформації і з'являється конкретна реклама через конкретний пошуковий запид.
Раніше портал "Знай.ua" розповів про топ-5 міфів про пиво.