Відсутність офіційного анонсу продовження Splinter Cell стало несподіванкою — гра за останні кілька місяців не раз ставав героєм витоків, починаючи з появи на сторінках канадського Amazon і закінчуючи пришестям Сема Фішера в Tom clancy's Ghost Recon Wildlands. Нагадаємо, що про гру нічого не слухали протягом 5 років.

Тим не менш, продовження так і не представили на Е3 2018, але керівник Ubisoft Ів Гіймо в інтерв'ю журналісту Джеффу Кейлі повідомив про намір французького видавця коли-небудь повернутися до серії, однак зараз йому більше нічого сказати з цього питання.

“В першу чергу хочу сказати, що ми всі любимо цю серію. І ми дійсно хочемо повернути її, але більшого я зараз сказати не можу", - повідомив публіці Ів Гіймо

Популярні новини зараз
Немає грошей, але є борг: як ТЦК стягуватимуть штрафи з ухилянтів Тільки цього не вистачало: на Землю летить астероїд розміром із Ейфелеву вежу Головне за 20 липня: скасування субсидій, різке здорожчання хліба, спека 50 градусів та винні буряти у путіна Душ стане справжньою розкішшю: українців змусять платити по 134 гривні за куб води
Показати ще

Однак, не виключено, що Ubisoft вирішила зосередитися на вже анонсованої лінійки ігор: 5 жовтня відбудеться вихід Assassin's Creed Odyssey, 16 жовтня — Starlink: Battle for Atlas, у лютому 2019 року — Trials Rising, 15 березня 2019-го — Tom clancy's The Division 2, а після цього відбудеться вихід ще й Skull & Bones з Beyond Good & Evil 2.

Швидше за все, Ubisoft вирішила покласти нову частину Splinter Cell, разом з підтвердженим продовженням Watch Dogs, на наступні заходи, коли графік релізу компанії стане трохи вільніше.

Раніше портал "Знай.uа" повідомив, що за останній час ігрове співтовариство неодноразово критикувало Valve за непрозору політику щодо ігор з суперечливим контентом. У більшості випадків компанія зверталася до незалежних студій і вимагала вилучити з ігор конкретні елементи, найчастіше еротичні, або дуже жорстокі проекти.

При цьому правила майданчики, що стосуються відвертого контенту, були написані дуже розпливчасто, завдяки чому Valve могла застосовувати інструменти контролю по відношенню до одних розробникам і не звертати увагу на інших.

Також в офіційному блозі Steam співробітники компанії повідомили, що відтепер концентруються не на регулюванню, а на розробці інструментів, які допоможуть гравцям автоматично фільтрувати небажаний контент.