Зовсім недавно стало відомо про продаж унікального українського позашляховика на агрегатах Волги і Чайки. Машина була побудована ще при "совку", в 1985 році одним геніальним автомеханіком з Волновахи, Донецька область.

Цей український аналог повнорозмірного позашляховика Сhevrolet Suburban являє собою унікальний транспортний засіб.

Так кузов зібрали з двох кабін ГАЗ-53 – досить подивитися на капот, вітрове скло, а також бічні двері. Передні крила, так само як і елементи корми з задньої підйомної дверима –явне авторське рішення. Дуже стильно виглядає решітка радіатора з інтегрованими фарами – з першого погляду неможливо визначити, що вони саморобні. Відчувається рука майстра.

Популярні новини зараз
Дати виплати пенсій "перетасували": чи можна змінити день отримання виплат В Україні пенсіонери отримають "подвійні", та навіть "потрійні" пенсії: у ПФУ озвучили вимоги Довідку можна викидати: чоловіків огорошили новим правилом Встановлення інвалідності буде проходити по новому: які документи готувати для МСЕК
Показати ще

Двигун встановлений бензиновий, від ГАЗ-24. Український Сhevrolet Suburban являє собою моноприводний заокеанський аналог. Ведучі колеса – задні.

Цікаво, як заявляє власник, нерозрізний задній міст від "Чайки", а передня балка – від "Волги". Незважаючи на відсутність повного приводу, машина має великий дорожній просвіт, а тому може виїжджати на місцевість.

У салоні можуть розміститися до 6 чоловік – на два тримісних дивани. Також є значних розмірів багажний відсік. Український Сhevrolet Suburban зараз на ходу, в непоганому стані. Заявлений пробіг – 50 тис. км. Більш того, машина виставлена на продаж на одному із сайтів оголошень всього за 2500 доларів.

Нагадаємо, Андрій Джазовский купив стару "Волгу" ГАЗ-21, випущену в далекому СРСР і зробив з неї просто фантастичний автомобіль.

Як повідомляв портал "Знай.uа", позашляховик Lada 4x4 наступного покоління буде побудований на платформі альянсу Renault-Nissan. Про це заявив президент "Автовазу" Ніколя Мор.

Також "Знай.uа" писав, компанія Bugatti показала свій королівський лімузин Bugatti Type 41 Royale, призначений для перевезення кількох пасажирів. Суспільство побачило його ще в 1927 році. На той момент лімузин був величезним, його основна фішка в довжині.