Журналісти дізналися про компанію-стартап Alphonso, яка таємно збирає дані про телепросмотрах людей через мікрофони їх смартфонів. Інформацію про уподобання користувачів збирають з допомогою сотень додатків, що мають доступ до мікрофону того чи іншого гаджета.

У Alphonso займаються распознанием звуків фільмів і телепередач, які дивляться користувачі. Це відбувається навіть у ті моменти, коли смартфон цими людьми не використовується. Крім власної технології розпізнавання аудіо Alphonso працює з розробників популярного додатка для розпізнавання музики Shazam.

Як повідомляється, всі додатки (в основному це гри) запитують доступ до мікрофону явно, тобто правила Google Play і App Store це не порушує.

Популярні новини зараз
Зміни в правилах обміну валюти: заначка може перетворитися на розчарування Терміново біжіть до супермаркету, поки не почалися тривалі відключення світла: що потрібно купити кожному українцеві Не наплутайте з показниками лічильників цього місяця: Нафтогаз звернувся до українців Є умова, вводять ліміт на 30 днів: що буде з тарифом на світло з 1 грудня
Показати ще

Крім того, представники компанії Alphonso купують дані про переглядах у виробників телевізорів і стриминговых пристроїв і перепродують цю анонимизированную інформацію рекламодавцям. Серед іншого, її можна використовувати і для таргетованої реклами.

Раніше портал "Знай.uа" повідомив, що нейромережа зламає ваш телефон за лічені секунди.