Компанія Twitter попередила про оновлення своїх умов і політики конфіденційності, введені відповідно до нових положень Євросоюзу.

Сервіс мікроблогів Twitter оновив політику конфіденційності в зв'язку з новим законом ЄС про захист даних. Про це йдеться на сайті компанії.

Користувачі повинні мати переважний контроль над збором та використанням інформації, відзначили в компанії.

Згідно із заявою, основні зміни стосуватимуться засобів управління особистими даними.

" Ми вважаємо, що ви повинні розуміти, якими даними ви ділитеся з нами і як ми їх використовуємо, а також, що найважливіше, у вас повинен бути переважний контроль над збором і використанням вашої особистої інформації," - наголошується в повідомленні.

Також оновлені загальні положення та умови, де визначається один набір термінів для Twitter і Periscope, а також уточнюється, що у користувачів повинні бути права на контент, який вони поширюють в сервісах.

Оновлення набудуть чинності 25 травня 2018 року, підкреслили в компанії.

Популярні новини зараз

На Львівщині зникла русява красуня в рожевих кросівках - батьки виплакали всі очі

У Хмельницьку задихнулися двоє янголят, молода мама в реанімації - ридають навіть медики

Українці масово помирають у власних домівках, лікарі розводять руками: "Не дочекалися"

Бездомний пес приніс в зубах немовля з пуповиною, очевидці остовпіли: "Рився на звалищі"

Показати ще

Як повідомляв портал "Знай.ua", Twitter почав боротьбу з штучним створенням вірусного контенту і платними репостами. Під блокування потрапили відомі акаунти @GirlPosts, @Dory, @CommonWhiteGirl, @SoDamnTrue і @memeprovider. Такі мережі могли зробити той чи інший повідомлення вірусним, якщо одночасно поширювали його. У той же час, вони на цьому заробляли гроші, адже за репост потрібно було заплатити. В англійській мові навіть з'явилося окреме слово, яким називають такі мережі для просування постів - "tweetdeckers". Воно походить від назви сервісу TweetDeck, який допомагає керувати активністю в цій соцмережі без втручання користувача.

Крім того, нещодавно компанія Google змінила алгоритми пошуку. Тепер лідерські позиції в пошуку будуть займати ті сторінки, на яких знаходиться дійсно важлива інформація.

Це стане прекрасною можливістю для тих, чиї сайти з якихось причин відображалися після популярних ресурсів. Зміни дозволять отримати подібним сторінкам нову аудиторію.

Проте оновлення негативно позначиться на тих сайтах, які звикли бути в лідерах. Це послужить стимулом для створення цікавого і корисного контенту.