"Місцеві новини допомагають нам зрозуміти питання, які мають значення у наших громадах", - заявив виконавчий директор компанії Марк Цукерберг на свої сторінці в соцмережі.

Застосовувати новий алгоритм почнуть в США.

Це сталося після того, як Facebook оголосив, що робить пости від комерційних організацій, брендів та засобів масової інформації менш помітними.

Популярні новини зараз
Масштабне березневе підвищення пенсій: 2300 отримають не всі Штрафи за дрова: українцям підказали, як уникнути покарання за деревину на своєму подвір'ї Мобілізацію урівняли для всіх: українцям оголосили вердикт щодо економічного бронювання Долари з "заначки" можуть розчарувати: почали діяти нові правила обміну валюти
Показати ще

"Відтепер ми будемо показувати більше історій з джерел новин у вашому містечку чи місті", - йдеться в повідомленні пана Цукерберга.

"Якщо ви стежите за місцевим видавцем або якщо хтось ділиться місцевою історією, вона може з'явитися вище в стрічці новин", - додав він.

Марк Цукерберг переконаний, що користувачі Facebook, які будуть знати, що відбувається в їхніх громадах, ймовірно, будуть зацікавлені в цих подіях і зможуть змінити ситуацію".

"Дослідження показують, що читання місцевих новин безпосередньо співвідноситься з громадською активністю", - заявив керівник Facebook.

Він додав, що зміни є частиною прагнення компанії показувати "якісні і перевірені новини".

У своїй заяві Facebook вказує, що функція "Бачити спочатку" дозволить користувачам вибрати, які джерела новин, в тому числі місцеві або національні, вони хочуть бачити у верхній частині своїх стрічок.

Компанія впроваджує ряд змін на своєму веб-сайті та додатку після критики з-за появи помилкових новин і дезінформації в стрічках користувачів.

Раніше портал "Знай.uа" повідомило, що Facebook врятував людське життя.