Ще 15 років тому канадська дослідниця Наомі Кляйн звернула увагу громадськості на те, що сучасні корпорації продають не тільки корисні властивості своїх товарів, але і саму ідею корисності. У цьому полягає основний фокус економіки брендів. Так разом з новим iPhone ви купуєте статус поціновувача сучасних технологій, а з Tesla долучаєтеся до образу борців за зелену енергетику. Але іноді цього виявляється недостатньо і виробники в доважок до основних ознак того чи іншого бренду намагаються продати перевірену століттями ідею розкоші. Як повідомляє видання Капітал, незабаром на ринках повинен з'явитися апарат iPhone X Tesla з сонячною панеллю і... золотими вставками.

Компанія Caviar, що займається випуском ексклюзивних золотих версій смартфонів iPhone, випустила iPhone X Tesla з сонячною батареєю на задній панелі. Як стверджує сам виробник, на створення самозарядного iPhone X його надихнули "три великих людини — Нікола Тесла, Стів Джобс і Ілон Маск".

Сонячна батарея дозволить заповнити заряд акумулятора смартфона — достатньо просто повернути його задньою панеллю до сонця. Ніяких подробиць щодо того, наскільки і за скільки можна зарядити iPhone X допомогою вбудованої сонячної батареї, виробник не приводить. Сама ж панель є ударостійкою.

Корпус виконаний повністю з титанового сплаву. Також Caviar в оформленні смартфона використовуються декоровані вставки з 24-каратного золота — по периметру задніх граней і навколо камери.Смартфон iPhone X Tesla вийде обмеженим тиражем, причому всі моделі будуть пронумеровані. Версія з 64 ГБ флеш-пам'яті оцінена в 4445 доларів, а за модель з 256 ГБ флеш-пам'яті доведеться віддати 4700 доларів.

Популярні новини зараз
У Києві помітили величезну чергу до лікарні: що сталося В Україні з’явився новий вид пенсій: отримати може кожен, але доведеться поділитись Комунальники "наплювали" на мораторій: встановили незаконні тарифи та змушували переплачувати Попрощаєтесь зі своїм житлом? Що станеться з ухилянтами у новому законі про мобілізацію
Показати ще

Раніше портал "Знай.ua" повідомляв про історію дружби з брендами