У США покупці почали повертати свої нові iPhone X назад в магазини. Жителі Флориди зробили це одними з перших.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяТак, один з місцевих жителів відмовився від пристрою, який купив 3 листопада, пише Phone Arena.
Чоловік зробив попереднє замовлення на новий продукт компанії Applе 27 жовтня. Отримавши довгоочікуваний телефон, він повідомив, що iPhone X ніяк не виправдав покладених на нього надій. До того ж він повідомив, що Galaxy Note 8 виробництва Samsung є набагато кращим.
Ще один користувач відмовився від iPhone X після кількох днів використання. За словами чоловіка, у магазині він був другим в черзі на повернення,
"Я великий прихильник Apple, проте навіть я розчарований. Мабуть, єдина цікава фішка iPhone X – Animoji. Я повернув iPhone X в магазин. До речі, я був другою людиною, яка повернула iPhone X в цей же магазин", – розповів чоловік.
Його дратували відсутність в комплекті швидкої зарядки і виїмка в верхній частині екрану. Також користувач заявив, що новий екран є практично таким же за якістю, як і в моделі 6s.
Проблема також в тому, що з незрозумілих причин ліхтарик іноді починає світити темно-оранжевим світлом. Також кольори екрану iPhone X спотворюються під кутами. На деяких моделях ефект проявляється трохи сильніше, ніж на інших.
Однією з причин відмов від новинки могло стати те, що, на відміну від попередніх моделей iPhone, управління iPhone X не таке інтуїтивне і вимагає, щоб користувач вивчив деякі основні жести.
Раніше повідомлялося, що компанія Apple попередила про проблеми з екраном iPhone X. Представники Apple пояснили, що "невеликі зміни кольору і відтінку", дивлячись на екран під гострими кутами, абсолютно нормальні. Також в компанії відзначили, що дисплей iPhone X схильний до проблеми вигорання пікселів.
Як повідомляв портал "Знай.ua", компанія Apple попередила користувачів iPhone X про те, що вони можуть зіткнутися з випадками вигорання дисплея смартфона.