Дівчинка Хлою стала відомою в мережі завдяки відеоролику, де вона скептично реагує на поїздку в Діснейленд.

Погляд маленької Хлої настільки сподобався користувачам, що його й досі використовують для позначення здивування або скепсису. Side-eyeing Chloe (Хлоя спантеличена) – таку назву вводять у пошуковик користувачі, щоб знайти збентежене обличчя дівчинки-мема.

Компанія Google вирішла зробити Хлої подарунок. Її запросили до штаб-квартири Google в Бразилії. Там дівчинці провели екскурсію і влаштували сюрприз.

Хлоя не очікувала, що кадр з її обличчям буде надрукований на дверях ліфта та сіті-лайтах компанії.

Популярні новини зараз

Львів'янка народила у 12 від власного брата і приголомшила Україну зізнанням: "Втомилася, їду до Польщі"

Ломаченко після бою з Лопесом ліг під ніж хірурга - 12 раундів практично з однією рукою: "Відколов шматок..."

Укрзалізниця відправила українців на карантин, каси закриті: "Більше жодних квитків"

Власниця елітної школи розкрила правду про дітей Зеленського: "Постійний тиск"

Показати ще