Дівчинка Хлою стала відомою в мережі завдяки відеоролику, де вона скептично реагує на поїздку в Діснейленд.

Погляд маленької Хлої настільки сподобався користувачам, що його й досі використовують для позначення здивування або скепсису. Side-eyeing Chloe (Хлоя спантеличена) – таку назву вводять у пошуковик користувачі, щоб знайти збентежене обличчя дівчинки-мема.

Компанія Google вирішла зробити Хлої подарунок. Її запросили до штаб-квартири Google в Бразилії. Там дівчинці провели екскурсію і влаштували сюрприз.

Хлоя не очікувала, що кадр з її обличчям буде надрукований на дверях ліфта та сіті-лайтах компанії.

Популярні новини зараз

Перша репетиція Go_A на "Євробаченні 2021" підняла Україну в топ-10 і опустила Росію

Хитрий українець вигадав, як приховати номерний знак від камер автофіксації

Марина Боржемська з дітьми розповіла про стосунки з колишнім чоловіком: "Не маю ярого бажання бачитися"

Гурт Go-A впевнено почав завойовувати любов Європи на "Євробаченні-2021": "Зайняли перше місце"

Показати ще