Дівчинка Хлою стала відомою в мережі завдяки відеоролику, де вона скептично реагує на поїздку в Діснейленд.

Погляд маленької Хлої настільки сподобався користувачам, що його й досі використовують для позначення здивування або скепсису. Side-eyeing Chloe (Хлоя спантеличена) – таку назву вводять у пошуковик користувачі, щоб знайти збентежене обличчя дівчинки-мема.

Компанія Google вирішла зробити Хлої подарунок. Її запросили до штаб-квартири Google в Бразилії. Там дівчинці провели екскурсію і влаштували сюрприз.

Хлоя не очікувала, що кадр з її обличчям буде надрукований на дверях ліфта та сіті-лайтах компанії.

Популярні новини зараз
Навіть комуналку сплатити не зможете: Нацбанк посилив правила грошових переказів Пенсіонерам удвічі підвищили вікову доплату: хто отримає більше грошей Пенсіонерам виплатять майже на 4000: старенькі гарантовано отримають гроші На руки не дадуть, але можна отоварити: пенсіонери отримають додаткову тисячу гривень – на що дозволять витратити
Показати ще