Дівчинка Хлою стала відомою в мережі завдяки відеоролику, де вона скептично реагує на поїздку в Діснейленд.

Погляд маленької Хлої настільки сподобався користувачам, що його й досі використовують для позначення здивування або скепсису. Side-eyeing Chloe (Хлоя спантеличена) – таку назву вводять у пошуковик користувачі, щоб знайти збентежене обличчя дівчинки-мема.

Компанія Google вирішла зробити Хлої подарунок. Її запросили до штаб-квартири Google в Бразилії. Там дівчинці провели екскурсію і влаштували сюрприз.

Хлоя не очікувала, що кадр з її обличчям буде надрукований на дверях ліфта та сіті-лайтах компанії.

Популярні новини зараз
Пенсіонерам приготували доплати: хто отримає надбавку до пенсії понад 2 тисячі гривень Штрафи за дрова: українцям підказали, як уникнути покарання за деревину на своєму подвір'ї Українцям виплатять по 4 500 гривень: кому пощастить отримати допомогу Долари з "заначки" можуть розчарувати: почали діяти нові правила обміну валюти
Показати ще