Нещодавно Київрада ухвалил проект, який має на меті очистити дороги столиці від мотлоху на колесах. До 2024 року у Києві мають ліквідувати всі маршрутки. Що ще передбачає програма та яку альтернативу запропонує влада киянам?

Маршрутки нікуди не дінуться

Згідно документа, маршрутні таксі нікуди не дінуться, їх кількість просто скоротять.

Як зазначив на сторінці в Facebook представник КМДА Олександр Пабат, панікувати не варто, ніхто повніст. маршрутки не скасує.

маршрутка загубила колесо

Популярні новини зараз
Перемогу Україні забезпечать жінки: екстрасенс Макс Гордєєв розповів про контрнаступ ЗСУ на росію і смерть путіна Такою її ще не бачили: зірка "Кварталу 95" Олена Кравець відкрила в собі новий талант, "Я ридала весь день" Улюбленець мільйонів дівчат Гаррі Стайлз показав свою любов до України на весь світ: "Це наш прапор" Що попросив чоловік на вечерю перед стратою - найдивніше бажання в історії
Показати ще

"На чолі питання – забезпечення безпеки і оптимізація транспортної інфраструктури, в тому числі на маршрутах руху громадського транспорту. Що передбачає пріоритетність пасажиромісткого рухомого складу", - говорить депутат.

За його словами, повністю ліквідувати маршрутки не вийде лише тому, що ряд вулиць у Києві технічно не зможуть забезпечити рух, наприклад, автобусів.

Питання наразі стоїть таким чином, щоб оптимізувати та удосконаити роботу міського транспорту.

транспорт

На сайті Київради говориться, що цільова програма повинна прописати жорсткі правила організації транспортного обслуговування на комунальних маршрутах. Зокрема, повинні бути чітко прописані процедури надання пільг з оплати проїзду громадянам, у яких на це є право, на всіх маршрутках і на єдиних умовах.

Автобусів, тролейбусів та трамваїв стане більше

Закон пропонує оновити парк автобусів, тролейбусів і трамваїв, а також прибрати з доріг маршрутки.

Місту необхідно купити ще 231 автобус великої місткості, 172 тролейбуси і 62 трамваї.

Що не так з маршрутками

Ситуація склалась таким чином, що ті жовті автобуси, які їздять Києвом – це далеко не маршрутки, а просто комерційні перевізники. Це ранспорт, який фактично не надає жодних пільг громадянам.

Зараз понад 40% маршруток у столиці працює незаконно, жодного контролю за цією сферою немає, а ось додаткові проблеми маршрутки створюють досить часто. Особоливо ті, які знаходяться в аварійному стані та загрожують безпеці пасажирів.

Нагадаємо, київські маршрутки піднімають ціни на проїзд.

Як повідомляв раніше Знай.ua, водіям навяжуть обов'язковий медогляд, а хворих не пускатимуть за кермо.

Також Знай.ua писав, що пільгового пасажира київської маршрутки жорстоко побили.

Дивіться: Володимир Зеленський у маршрутці