Далеко до Європи: у Кличка знову щось мутять з рекламою

поділитись
КМДА продовжила дію свого рішення

Київська міська державна адміністрація продовжила до 1 квітня 2018 року обмеження на прийом і розгляд заявок на розміщення зовнішньої реклами в столиці, введені в жовтні минулого року.

Відповідне розпорядження першого заступника голови КМДА Миколи Поворозника оприлюднено в газеті "Хрещатик" у п'ятницю,

Згідно з документом, тимчасове обмеження стосується зовнішньої реклами на щитах, суперсайтах, відеоекранах, лайтпостерах і тумбах, що стоять окремо. Реклама на будівлях, елементах благоустрою та зупинках транспорту, а також на проекторах цим розпорядженням не обмежується.

Причина введених обмежень в документі не уточнюється.

КМДА прийняла рішення не допускати до навчання дітей без щеплення від кору.

Нагадаємо, раніше портал "Знай.ua" повідомляв, що алкоголь і сигарети різко подорожчають.

Автор матеріалу: 
Ярослав Степанов
Теги: 
КМДА, рішення, реклама
Багатоквартирний будинок у столиці, який не був заселений, відправиться під знесення
0
0
20:54 18.06.2018
На Марші рівності в українській столиці була незримо присутня "російська аура"
0
0
20:18 18.06.2018
Хоча великих опадів синоптики на цей день не прогнозують, однак короткочасні дощі з грозами таки підмочать киян
0
0
20:00 18.06.2018
Представники авіакомпанії й самі не вірять, що люди зможуть полетіти
0
0
17:18 18.06.2018
для оплати використовують карти метро, банківські картки, мобільні додатки Google Pay і Apple Pay і картки киянина
0
0
16:09 18.06.2018