Київська міська державна адміністрація продовжила до 1 квітня 2018 року обмеження на прийом і розгляд заявок на розміщення зовнішньої реклами в столиці, введені в жовтні минулого року.

Відповідне розпорядження першого заступника голови КМДА Миколи Поворозника оприлюднено в газеті "Хрещатик" у п'ятницю,

Згідно з документом, тимчасове обмеження стосується зовнішньої реклами на щитах, суперсайтах, відеоекранах, лайтпостерах і тумбах, що стоять окремо. Реклама на будівлях, елементах благоустрою та зупинках транспорту, а також на проекторах цим розпорядженням не обмежується.

Причина введених обмежень в документі не уточнюється.

КМДА прийняла рішення не допускати до навчання дітей без щеплення від кору.

Нагадаємо, раніше портал "Знай.ua" повідомляв, що алкоголь і сигарети різко подорожчають.

Популярні новини зараз
Всіх чоловіків змусять встановити "Резерв+": які зміни чекають мобілізацію Гороскоп на тиждень 25 листопада – 1 грудня для всіх знаків Зодіаку: Львів обдурять, Овни витратить сили, а Водолії мають слухати себе Українцям дозволили не сплачувати за комунальні послуги: коли рахунки можна "заморозити" Податкова перевіряє українців за кордоном: що вже відомо
Показати ще