Далеко до Європи: у Кличка знову щось мутять з рекламою

поділитись
КМДА продовжила дію свого рішення

Київська міська державна адміністрація продовжила до 1 квітня 2018 року обмеження на прийом і розгляд заявок на розміщення зовнішньої реклами в столиці, введені в жовтні минулого року.

Відповідне розпорядження першого заступника голови КМДА Миколи Поворозника оприлюднено в газеті "Хрещатик" у п'ятницю,

Згідно з документом, тимчасове обмеження стосується зовнішньої реклами на щитах, суперсайтах, відеоекранах, лайтпостерах і тумбах, що стоять окремо. Реклама на будівлях, елементах благоустрою та зупинках транспорту, а також на проекторах цим розпорядженням не обмежується.

Причина введених обмежень в документі не уточнюється.

КМДА прийняла рішення не допускати до навчання дітей без щеплення від кору.

Нагадаємо, раніше портал "Знай.ua" повідомляв, що алкоголь і сигарети різко подорожчають.

Автор матеріалу: 
Ярослав Степанов
Теги: 
КМДА, рішення, реклама
Фільм, як і художник, лише починає з того, щоб людина вдивлялася
0
0
11:41 17.01.2018
Рятувальники попереджають про складні погодні умови протягом двох діб
0
0
11:03 17.01.2018
Військовослужбовця переїхала вантажівка
0
0
22:50 16.01.2018
На Московському мосту затори
0
0
19:16 16.01.2018