Євробачення не принесло ресторанам очікуваних надприбутків. Власники закладів розраховували на двократне зростання числа відвідувачів, проте багато кафе, барів і ресторанів Києва практично пустують.

Незважаючи на те, що за даними столичної влади, до Києва приїхало щонайменше 20 тисяч іноземців, в центрі міста та біля станції метро Лівобережна кількість відвідувачів закладів в травні зменшилася на 20-25% у порівнянні зі звичайним періодом, а разом з цим впали і продажі, пише LIGA.net.

Один з директорів ресторану на Хрещатику зазначив, що вулиця перекрита, тому кияни туди практично не їдуть, а іноземців небагато.

За словами гендиректора компанії "Ресторанний консалтинг" Ольги Насонової, столичні заклади під час Євробачення розраховували заробити, оскільки українські ціни значно нижче європейських й іноземні гості могли на них навіть не дивитися. Перед конкурсом вартість меню не підвищувалася.

Не помітили бажаного ефекту й у мережі "Піца Челентано". Як розповів співвласник київської мережі Максим Храмов, продажі в першій половині травня не перевищили аналогічні показники минулого року. Ніякого пожвавлення не було.

Популярні новини зараз
Зміни в правилах обміну валюти: заначка може перетворитися на розчарування Масштабне березневе підвищення пенсій: 2300 отримають не всі Пенсіонерам приготували доплати: хто отримає надбавку до пенсії понад 2 тисячі гривень Є умова, вводять ліміт на 30 днів: що буде з тарифом на світло з 1 грудня
Показати ще

Тепер ресторатори чекають, що ситуація покращиться після завершення Євробачення.

Інтерес до конкурсу виявився нижче прогнозованого, що доводять проблеми з продажем квитків. На обох півфіналах залишалися порожні місця, незважаючи на зниження цін квитки на 80%.

Як повідомляв інформаційний портал "Знай.ua" раніше, Євробачення-2017 обійшлося Києву в чималу суму. За ті кошти, які витратили на конкурс, можна було організувати щонайменше три подібні заходи.