Євробачення не принесло ресторанам очікуваних надприбутків. Власники закладів розраховували на двократне зростання числа відвідувачів, проте багато кафе, барів і ресторанів Києва практично пустують.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяНезважаючи на те, що за даними столичної влади, до Києва приїхало щонайменше 20 тисяч іноземців, в центрі міста та біля станції метро Лівобережна кількість відвідувачів закладів в травні зменшилася на 20-25% у порівнянні зі звичайним періодом, а разом з цим впали і продажі, пише LIGA.net.
Один з директорів ресторану на Хрещатику зазначив, що вулиця перекрита, тому кияни туди практично не їдуть, а іноземців небагато.
За словами гендиректора компанії "Ресторанний консалтинг" Ольги Насонової, столичні заклади під час Євробачення розраховували заробити, оскільки українські ціни значно нижче європейських й іноземні гості могли на них навіть не дивитися. Перед конкурсом вартість меню не підвищувалася.
Не помітили бажаного ефекту й у мережі "Піца Челентано". Як розповів співвласник київської мережі Максим Храмов, продажі в першій половині травня не перевищили аналогічні показники минулого року. Ніякого пожвавлення не було.
Тепер ресторатори чекають, що ситуація покращиться після завершення Євробачення.
Інтерес до конкурсу виявився нижче прогнозованого, що доводять проблеми з продажем квитків. На обох півфіналах залишалися порожні місця, незважаючи на зниження цін квитки на 80%.
Як повідомляв інформаційний портал "Знай.ua" раніше, Євробачення-2017 обійшлося Києву в чималу суму. За ті кошти, які витратили на конкурс, можна було організувати щонайменше три подібні заходи.