У Києві пропонують ввести оплату за в'їзд у центральне ядро столиці, а також збудувати перехоплюючі паркінги на в'їзді до міста.

Таким чином комунальники планують вирішити проблему парковок у Києві.

Про це повідомляє комунальне об'єднання "Київгенплан" на своїй сторінці у Facebook.

За даними комунальників, у Києві зареєстровано понад 900 тисяч автомобілів, з них 767 тисяч – легкові.

Задля вирішення проблеми з парковками у столиці розробилиа "Схему розміщення гаражів та автостоянок у Києві". Вона передбачає звільнення проїжджих частин вулиць від стоянок автотранспорту, зменшення кількості автомобілів, що в’їжджають, розрахунок місць під перехоплюючі паркінги, обмеження в'їзду автомобілівув центральну частину міста, забезпечення населення Києва необхідними розрахунково-нормативними паркомісцями.

Популярні новини зараз

Меган Маркл незабаром знову стане мамою: як змінилася дружина принца Гаррі під час вагітності

Дівчинка народила в 11 років від великого кохання: як склалася доля наймолодшої мами і трьох малюків

Вагітна дружина Віктора Павліка Реп'яхова жорстко відповіла на непрохані поради: "Кожен відповідає за себе"

Потап розкрив своє найпотаємніше бажання: "С*ськи як у Насті Каменських"

Показати ще

Зазначається, що з інших регіонів України і населених пунктів Київщини до міста щодня вранці в'їжджають близько 100 тисяч автомобілів, з яких майже 70 тисяч – легкових. Більшість цього транспорту прямує через центральну частину Києва через недостатню кількість об'їзних магістралей.

Згідно з даними "Київгенплану", 10% легкових авто (приблизно 7 тисяч машино-місць) можливо перехопити на в'їздах до міста, розмістивши перехоплюючі паркінги.

Також для обмеження в'їзду в центральну частину Києва пропонується розмістити перехоплюючі паркінги на кордоні центрального ядра.

Якщо план вдасться реалізувати, на думку фахівців Інституту Генплану, частина населення пересяде на громадський транспорт.

Крім того, пропонується обмежити будівництво паркінгів, встановити тарифи на парковку з індексом збільшення на центральну зону, а також поступово ввести платний в'їзд у центральне ядро ​​міста.

Також вирішенню проблеми з транспортом у Києві буде сприяти завершення будівництва Подільського мостового переходу, будівництво правобережних підходів до Подільського та Дарницького мостових переходів через Дніпро.

Як повідомляв портал "Знай.ua", неправильна парковка сильно вдарить по кишені водіїв. У Києві відповідальність за неправильну парковку стане більш суворою.