Після змін правил паркування, що вступили в столиці в силу з 27 вересня, а також після введення в дію Закону про реформування сфери паркування транспортних засобів, відповідальність за неправильну парковку повинна стати більш суворою.

Про це сьогодні повідомила прес-служба Департаменту транспортної інфраструктури КМДА на своїй сторінці в Facebook.

"Просимо вас користуватися паркінгами в торгово-офісних центрах, розташованих у центрі міста. Вони розраховані на 4015 авто", - закликали в КМДА.

Причому точних даних, наскільки зростуть штрафи, в КМДА вирішили не приводити.

Новий закон, що вступив у вересні в силу, повинен був вирішити проблему безвідповідальності з боку столичних водіїв у питаннях паркування. Дійсно, хаотично кинуті машини призводять до катастрофічної ситуації з дорожнім рухом Києва.

Популярні новини зараз
Якщо на гривню більше – субсидію не отримаєте. Який дохід повинен бути для пільги Головне за 24 квітня: бунт українців у Польщі, трагедія Каті Репяхової, важливий день та різке підвищення цін Червень принесе не лише тепло, а й гроші: хто отримає нову пенсію Тікали від мобілізації, а потім їли своїх мертвих дітей: українцям нагадали історіїї 100-річної давнини
Показати ще

Великі надії на новий закон покладав мер Київа Віталій Кличко, який висловив впевненість, що за новими правилами кидати свої авто в непризначених для цього місцях буде собі дорожче.

Також київська влада для вирішення проблемного питання планувала залучити значні інвестиції в будівництво нових паркінгів.

Як раніше повідомляв портал "Знай.uа", комунальне підприємство «Київпарктранссервіс» - одне з найбільш корумпованих в Україні. 78% оплати за паркування йде в їх касу, а не в міський бюджет, причому в кишенях чиновників осідають сотні мільйонів гривень.

Пройшов значний період з того часу, як на вулицях Києва зникли паркувальники. Але сьогодні стає очевидним, що чергова ініціатива КМДА виявилася неефективною. Сфера парковок продовжує залишатися однією з найбільш корумпованих в країні. А всі «реформи» послідовно виявляються марними.

Незважаючи на наявність паркоматів, навіть у центрі Києва, як і раніше можна зустріти людей в яскраво-жовтих жилетах, які стягують плату за паркування. Подальша доля грошей незрозуміла. Офіційно ці співробітники допомагають паркуватися, але фактично вони продовжують стягувати плату за паркування. Експерти вважають, що така модель дозволяє отримувати навіть більше прибутку, ніж приносили штатні паркувальники. Деякі паркувальники навіть працюють за напівлегальним схемам, хоча простежити долю і призначення платежів все одно неможливо.