Змінений дизайн та реклама "Київської перепічки" в Instagram влаштували справжній фурор у соціальних мережах. Доволі прозорі натяки та усім зрозумілі підтексти вирішили не змінювати навіть попри скандал, який почався після появи відвертих знімків.

Автори ідеї запевняють: навіть не здогадувалися, що їх ініціатива почне користуватися такою популярністю ще задовго до масового запуску, а традиційні сосиски в тісті тепер сприйматимуть зовсім по-іншому.

Насправді, суть ребрендингу в новій упаковці. Це непогана можливість нарешті відмовитися від поліетилену та серветок, на які нарікали клієнти.

Популярні новини зараз
Пенсіонери ВПО можуть отримати солідну надбавку: що для цього потрібно "Бусифікацію" обіцяють викорінити: ТЦК застосують новий підхід до мобілізації Пенсіонерам приготували доплати: хто отримає надбавку до пенсії понад 2 тисячі гривень Не наплутайте з показниками лічильників цього місяця: Нафтогаз звернувся до українців
Показати ще

І справді, дивлячись на оновлену подачу звичної випічки, глянцеві моделі з татуюваннями та у шкіряних куртках виглядають оригінально. Особливо написи на фоні – "Висока напруга".

Але кожен, звісно, залишиться при власній позиції – наскільки відповідає тим чи іншим нормам така реклама.

Дивіться: феномен українського фастфуду

Як повідомляв портал "Знай.ua", творці сторінки "Київська перепічка" відповіли на шквал критики.