Омбудсмен Валерія Лутковська назвала рекламу "Київської перепічки" із зображенням оголених жінок сексистською і дискримінаційною.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяУповноважена ВР з прав людини звернулася до Держслужби з харчових продуктів з проханням перевірити рекламу перепічки щодо відповідності її закону. Про це повідомляє прес-служба омбудсмена.
Як відомо, нещодавно в соціальних мережах з’явився акаунт "Київської перепічки" з еротичною рекламою її продукції.
"За результатами моніторингу 26 жовтня 2017 року соціальної мережі Facebook виявлена реклама "Київської перепічки" з зображеннями оголених частин жіночого тіла і сексистськими написами", – мовиться у повідомленні прес-служби Лутковської.
В омбудсмена нагадують, що відповідно до закону, реклама не повинна містити інформації або зображень, які порушують етичні, гуманістичні, моральні норми, нехтують правилами пристойності; забороняється розповсюджувати рекламу, що містить елементи приниження людської честі та гідності; розміщувати в рекламі твердження, які є дискримінаційними, у тому числі за ознакою статі (статті 7 та 8 Закону України "Про рекламу").
"Крім того, реклама може вважатися дискримінаційною та порушувати добросовісну маркетингову практику, якщо реклама зображує жінку як прикрасу, включає натяки на сексуальність людей, які нічим не пов’язані з рекламованим продуктом, та не мають прямих асоціацій зі споживанням рекламованого товару", – наголошується у повідомленні.
У зв'язку з рекламою, яку омбдусмен вважає дискримінаційною, Лутковська звернулася до Держслужби з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів.
Зазначається, що питання перебуває на контролі омбудсмена.
Як повідомляв портал "Знай.ua", Іnstagram-аккаунт "Київської перепічки" став вірусним завдяки знімкам оголених жінок та оригінальним підписам до них.