Омбудсмен Валерія Лутковська назвала рекламу "Київської перепічки" із зображенням оголених жінок сексистською і дискримінаційною.

Уповноважена ВР з прав людини звернулася до Держслужби з харчових продуктів з проханням перевірити рекламу перепічки щодо відповідності її закону. Про це повідомляє прес-служба омбудсмена.

Як відомо, нещодавно в соціальних мережах з’явився акаунт "Київської перепічки" з еротичною рекламою її продукції.

"За результатами моніторингу 26 жовтня 2017 року соціальної мережі Facebook виявлена реклама "Київської перепічки" з зображеннями оголених частин жіночого тіла і сексистськими написами", – мовиться у повідомленні прес-служби Лутковської.

В омбудсмена нагадують, що відповідно до закону, реклама не повинна містити інформації або зображень, які порушують етичні, гуманістичні, моральні норми, нехтують правилами пристойності; забороняється розповсюджувати рекламу, що містить елементи приниження людської честі та гідності; розміщувати в рекламі твердження, які є дискримінаційними, у тому числі за ознакою статі (статті 7 та 8 Закону України "Про рекламу").

Популярні новини зараз
Готуйте гаманці: скільки доведеться платити за електрику та газ з 1 травня Потрібно встигнути: українцям, з квитанціями за світло на руках, назвали важливу умову З 28 квітня та до 5 травня: "Нафтогаз" закликав споживачів оглянути газові лічильники В Україні пенсії рахуватимуть за однією формулою: у кого виплати будуть більше 10 тисяч
Показати ще

"Крім того, реклама може вважатися дискримінаційною та порушувати добросовісну маркетингову практику, якщо реклама зображує жінку як прикрасу, включає натяки на сексуальність людей, які нічим не пов’язані з рекламованим продуктом, та не мають прямих асоціацій зі споживанням рекламованого товару", – наголошується у повідомленні.

У зв'язку з рекламою, яку омбдусмен вважає дискримінаційною, Лутковська звернулася до Держслужби з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів.

Зазначається, що питання перебуває на контролі омбудсмена.

Як повідомляв портал "Знай.ua", Іnstagram-аккаунт "Київської перепічки" став вірусним завдяки знімкам оголених жінок та оригінальним підписам до них.