Омбудсмен Валерія Лутковська назвала рекламу "Київської перепічки" із зображенням оголених жінок сексистською і дискримінаційною.

Уповноважена ВР з прав людини звернулася до Держслужби з харчових продуктів з проханням перевірити рекламу перепічки щодо відповідності її закону. Про це повідомляє прес-служба омбудсмена.

Як відомо, нещодавно в соціальних мережах з’явився акаунт "Київської перепічки" з еротичною рекламою її продукції.

"За результатами моніторингу 26 жовтня 2017 року соціальної мережі Facebook виявлена реклама "Київської перепічки" з зображеннями оголених частин жіночого тіла і сексистськими написами", – мовиться у повідомленні прес-служби Лутковської.

В омбудсмена нагадують, що відповідно до закону, реклама не повинна містити інформації або зображень, які порушують етичні, гуманістичні, моральні норми, нехтують правилами пристойності; забороняється розповсюджувати рекламу, що містить елементи приниження людської честі та гідності; розміщувати в рекламі твердження, які є дискримінаційними, у тому числі за ознакою статі (статті 7 та 8 Закону України "Про рекламу").

Популярні новини зараз
Блокують всі картки – від пенсійної до зарплатної: боржників за комуналку позбавляють шансу на виживання ПриватБанк скасував комісію: для кого діють пільгові умови "Пакувати" будуть не тільки ТЦК: експерт розповів, як можуть змінити мобілізацію у 2026 році Пенсіонери можуть вимагати перерахунок: кому підвищать виплати на 1000 грн
Показати ще

"Крім того, реклама може вважатися дискримінаційною та порушувати добросовісну маркетингову практику, якщо реклама зображує жінку як прикрасу, включає натяки на сексуальність людей, які нічим не пов’язані з рекламованим продуктом, та не мають прямих асоціацій зі споживанням рекламованого товару", – наголошується у повідомленні.

У зв'язку з рекламою, яку омбдусмен вважає дискримінаційною, Лутковська звернулася до Держслужби з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів.

Зазначається, що питання перебуває на контролі омбудсмена.

Як повідомляв портал "Знай.ua", Іnstagram-аккаунт "Київської перепічки" став вірусним завдяки знімкам оголених жінок та оригінальним підписам до них.