Омбудсмен Валерія Лутковська назвала рекламу "Київської перепічки" із зображенням оголених жінок сексистською і дискримінаційною.

Уповноважена ВР з прав людини звернулася до Держслужби з харчових продуктів з проханням перевірити рекламу перепічки щодо відповідності її закону. Про це повідомляє прес-служба омбудсмена.

Як відомо, нещодавно в соціальних мережах з’явився акаунт "Київської перепічки" з еротичною рекламою її продукції.

"За результатами моніторингу 26 жовтня 2017 року соціальної мережі Facebook виявлена реклама "Київської перепічки" з зображеннями оголених частин жіночого тіла і сексистськими написами", – мовиться у повідомленні прес-служби Лутковської.

В омбудсмена нагадують, що відповідно до закону, реклама не повинна містити інформації або зображень, які порушують етичні, гуманістичні, моральні норми, нехтують правилами пристойності; забороняється розповсюджувати рекламу, що містить елементи приниження людської честі та гідності; розміщувати в рекламі твердження, які є дискримінаційними, у тому числі за ознакою статі (статті 7 та 8 Закону України "Про рекламу").

Популярні новини зараз
На руки не дадуть, але можна отоварити: пенсіонери отримають додаткову тисячу гривень – на що дозволять витратити Торкнеться всіх, хто має свою квартиру чи будинок: українців почали викликати до податкової – з чим це пов'язано Штраф за автомобільний відеореєстратор: кому загрожує і що робити Гроші прийдуть окремо від пенсії: українці можуть отримати допомогу, про яку мало хто знає - інструкція
Показати ще

"Крім того, реклама може вважатися дискримінаційною та порушувати добросовісну маркетингову практику, якщо реклама зображує жінку як прикрасу, включає натяки на сексуальність людей, які нічим не пов’язані з рекламованим продуктом, та не мають прямих асоціацій зі споживанням рекламованого товару", – наголошується у повідомленні.

У зв'язку з рекламою, яку омбдусмен вважає дискримінаційною, Лутковська звернулася до Держслужби з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів.

Зазначається, що питання перебуває на контролі омбудсмена.

Як повідомляв портал "Знай.ua", Іnstagram-аккаунт "Київської перепічки" став вірусним завдяки знімкам оголених жінок та оригінальним підписам до них.