У серпні "Київводоканал" виписав близько семи тисяч неправильних квитанцій за воду.
Підпишіться на Знай у Google News! Тільки найяскравіші новини!
ПідписатисяПро це на брифінгу повідомив директор розрахункового департаменту ПрАТ "АК "Київводоканал" Валерій Люлін.
"Біля семи тисяч користувачів у цьому місяці отримували нарахування в районі 50 кубометрів, хоча не передавали показники. Ми аналізуємо зараз цю ситуацію. Я думаю, що ми автоматично проведемо перерахунок", - сказав він.
У випадку, якщо передавались правильні показання і витрати адекватні, то у наступних квитанціях нарахування будуть здійсненні відповідно тих показників, які передавались.
"Навіть якщо отримано квитанції з неправильними нарахуваннями, оплатити потрібно по фактичному вживанню, самостійно вирахувавши суму до сплати", - додав він.
Учасниці "Холостяк 11" пустилися берега на побаченнях з Мішею Заливаком: "Такі с*чки"
"ПриватБанк" закриває доступ до карток, клієнти обурюються: "Позбавили сім'ю коштів для проживання"
Нацкорпус в Харкові готується до оборони міста
У Франківську любитель шашликів розвів багаття на балконі: смаж, Вася
Він пообіцяв, що підприємство зробить все, щоб наступні квитанції були правильними.
Нагадаємо, як повідомляв "Знай.ua", раніше КМДА попередила, що платіжки за послуги водопостачання та водовідведення, які кияни отримали за липень, можуть містити помилки.
СохранитьСохранить