Столичні комунальні перевізники не планують стрімко підвищувати зарплату своїм працівникам у зв'язку з очікуваним збільшенням доходів від підвищення вартості проїзду. У КП "Київпастранс" до кінця 2018 року очікується збільшення середньої зарплати на 21%, з урахуванням зарплат керівництва. А в КП "Київський метрополітен" і зовсім не готові відходити від фінплану і хочуть обмежитися двома підвищеннями на 5%.

Таким чином, вся риторика столичної влади про необхідність збільшення тарифів на проїзд у громадському транспорті для істотного підвищення зарплат в комунальних підприємствах – виявилася черговою "пустушкою".

Як стало відомо з відповіді Департаменту транспортної інфраструктури Київської міськдержадміністрації (КМДА) на запит KV, столичні комунальні перевізники планують незначне підвищення зарплат своїм співробітникам в 2018 році.

Популярні новини зараз
Багатогодинні черги до ТЦК відміняються: у "Резерв+" запрацювала довгоочікувана функція Пенсіонерам приготували доплати: хто отримає надбавку до пенсії понад 2 тисячі гривень Є умова, вводять ліміт на 30 днів: що буде з тарифом на світло з 1 грудня Пропрацював 40 років, а пенсія мізерна: у ПФУ звернулися до українців, сподобається не всім
Показати ще

У листі наголошується, що зараз середній рівень зарплати на підприємстві становить 9214 гривень, а у керівництва – 9390 грн.

Що стосується КП "Київський метрополітен", то за даними департаменту інфраструктури, середня зарплата на підприємстві в першому півріччі склала 12838 гривень, при цьому у керівного складу – 17599 гривень. Підвищення зарплати передбачається в рамках фінплану підприємства на цей рік: з 1 липня – на 5%, а з 1 грудня – ще на 5%.

Нагадаємо, що 5 липня 2018 року розпорядженням КМДА № 1147 підвищила вартість проїзду в громадському транспорті.

Замість 4 гривень за поїздку, проїзд у всьому комунальному транспорті Києва збільшився до 8 гривень. Мер Києва Віталій Кличко, виправдовуючи підвищення проїзду, заявив, що це вимушений захід, мовляв, у співробітників КП "Київпастранс" та КП "Київський метрополітен" вкрай низькі зарплати.

Пізніше керівник КП "Київський метрополітен" Віктор Брагінський заявив, що додаткові кошти від підвищення проїзду будуть спрямовані на підвищення зарплат працівникам.

Як раніше повідомляв портал "Знай.uа", 8 липня 2018 року Окружний адмінсуд міста Києва відкрив виробництво у справі про підвищення тарифів на проїзд у київському транспорті.