У неділю, 10 червня, в центрі Києва на Хрещатику стартував парад чотирилапих породи джек-рассел і парсон-тер'єр. Захід проходив на честь року собаки, а також на честь 200-річчя породи знаменитого Майло з фільму "Маска". Про це повідомляє Інформатор.

Господарі і їхні вихованці в карнавальних костюмах і масках пройшлися маршрутом: вулиця Хрещатик — Майдан Незалежності — Європейська площа — Арка Дружби народів.

Собаки джек-рассел і парсон-тер'єр – це мисливські породи, невеликого розміру, які славляться своєю гнучкістю і моторністю, вони дуже стрибучі і легкі в догляді. Кінологи стверджують, що за характером вони доброзичливі, веселі, але дуже вперті.

Популярні новини зараз
"Нафтогаз" попередив усіх: потрібно встигнути до 25 квітня На школи тепер чекають масові перевірки: батьки домоглися свого Чому українцям необхідно заповідати майно вже зараз та як це зробити правильно Це має робити кожен, хто має смартфон: чохол і скло на екран не захистять
Показати ще

Так це чи ні, краще знають господарі. Але на парад, незважаючи на "впертість", радісно вийшли понад 500 хвостатих учасників. Собачки красувалися яскравими костюмами Юлія Цезаря, Мінні Маус, техаського рейнджера, павука та інших в тематиці знаменитого фільму "Маска" (в якому глядачі, крім Джима Керрі, полюбили і його бешкетну собаку Майло породи джек-рассел).

Після основної частини всіх чекали конкурси, квести, шоу-талантів, вибір Короля та Королеви і багато інших розваг для господарів, а також їх улюбленців. Крім того, у ході заходу відбулася одна з головних причин події – благодійна лотерея на підтримку притулку для тварин Best friends.

Раніше портал "Знай.uа" повідомляв, що чотирилапий любитель кавунів зачарував інтернет. Пес по кличці Чешир в один момент став зіркою Інтернету і сам про це не здогадується. Виявилося, що у нього неймовірна любов не до звичайних собачих ласощів, а до соковитих кавунів. Але він підкорив людей по всьому світу не тільки цим.

Почалося все з того, що господиня пса Чешира зняла на відео, як він поїдає скибочку кавуна і опублікувала ролик на відеохостингу. І його оцінили не тільки друзі жінки, але і користувачі YouTube по всьому світу. Завдяки чарівності Чешира, усього за кілька днів у відеоролика було понад 4 мільйони переглядів.