Українець поскаржився на проблему з ПриватБанком: його картка з зарплатою була заблокована, а від самого чоловіка почали вимагати документи для ідентифікації. Однак навіть надавши документи, які міг — клієнт не досяг потрібного результату.

Читайте Знай в Google News!

Скаргу на роботу ПриватБанку українець розмістив на сайті Мінфін.

Наводимо текст повідомлення незадоволеного клієнта.

"Я з 2006 року проживаю і офіційно працюю в Києві. Дружина і дитина прописані в Києві. Був клієнтом Приват банка до 2014 року, але при зміні місця роботи, 5 років користувався Ощад. Тепер знову зробив картку для виплат в Приваті. Два рази мені зарахували зп і картку заблокували. Просять принести довідку переселенця. У зв'язку з тим, що я з 2006 року, мені письмово відмовили в цій довідці. Попросили прийти до відділення з паспортом і кодом. Прийшов, відфотографували. Результату «нуль». На питання чому не розблокували, відповідь - принесіть довідку. Після двох днів листування з операторами, які дають різну інформацію, залишив скаргу на одного з них передзвонили з Дніпра. Попросили принести документ родича, який володіє нерухомістю на території України. Приніс Витяг на володіння квартири братом, паспорт з пропискою дружини в Києві, свідоцтво про шлюб, свідоцтво про народження дитини. Через 30 хвилин, оператор сказав що документи перевірку не пройшли. Гроші на карті зависли, причому, зарахувати зп можуть, а я зняти їх не можу. Куди поскаржитися? Як повернути гроші? Більше жодних документів я їм надавати не буду. Прописуватися на території України я не буду, є причини", — пояснив ситуацію українець.

Популярні новини зараз
ПриватБанк без розбору блокує платежі українців: покупки перетворилися на "лотерею" Залишився тиждень: українці ризикують пропустити важливу процедуру Українців поставили у жорсткі рамки: почнуть обмежувати Доїхати на роботу і назад – вже не по кишені: проїзд у маршрутках дорожчає
Показати ще

Скріншот Мінфін
Скріншот Мінфін

Представники банку вже встигли сконтактувати з власником картки і спробували пояснити, чому відбулося блокування рахунку.

"Банк завжди готовий до співпраці, основою якої має бути повна відповідність взаємних дій законодавству України.

Щодо питання про необхідність актуалізації даних, то це описано в положенні про здійснення банками фінансового моніторингу (постанова НБУ № 417) розділ I. Загальні положення п.3 зазначено: «Цим Положенням установлюються загальні вимоги Національного банку щодо порядку: ідентифікації, верифікації клієнтів (представників клієнтів), вивчення клієнтів, уточнення/додаткового уточнення інформації про клієнтів.» Розділ V. «Порядок ідентифікації, верифікації та вивчення клієнтів», в якому описано порядок ідентифікації клієнта банку та інших пунктах даної постанови. Таким чином, для можливості подальшого та коректного обслуговування, Банк, діючи в рамках діючого законодавства має отримати від вас документи для проходження ідентифікації", — заявили у ПриватБанку.

Обов'язково підпишись на наш канал в Viber, щоб не пропустити найцікавіше

Раніше повідомляли, оплата без карт і паролів у ПриватБанку: що пропонують натомість.

Як повідомляв Знай.uа, ПриватБанк підклав свиню українцям під час пандемії.

Знай.uа писав, з ПриватБанку масово тікають клієнти, терпіти немає сил - "Дно обслуговування".