Недавній матеріал у The Guardian кинув тінь на діяльність Nestlé, найбільшого у світі виробника споживчих товарів. Питання стосується їхнього дитячого харчування, яке особливо продається в бідних країнах.

Виявляється, Nestlé додає у продукти для країн із низьким рівнем доходу набагато більше цукру, ніж у продукти для багатих країн.

Наприклад, у каші, що продається в Таїланді та Ефіопії, міститься цілих 6 грамів цукру на порцію. У той час як у Великій Британії та Німеччині такої каші немає, бо там норми цукру суворіші.

Продукція Nestlé, apostrophe
Продукція Nestlé, apostrophe

Популярні новини зараз
ТЦК вичищають села – йдуть до тих, хто слабший: військовий обурився несправедливістю мобілізації Призупинення виплат пенсій: у ПФУ зробили важливу заяву Шахраї масово "чистять" картки українців: у ПриватБанку порадили, як врятувати заощадження В ТЦК поставили крапку у питанні мобілізації 50-річних чоловіків: "Є директива..."
Показати ще

На Філіппінах ситуація ще сумніша: у продуктах Nestlé там міститься шокуючий 7,3 грама цукру. Це набагато більше, ніж рекомендує Всесвітня організація охорони здоров'я.

Наслідки для дітей

Експерти б'ють на сполох, стверджуючи, що такий рівень цукру може формувати у дітей перевагу до солодкого смаку. Це може стати стартом для проблем з ожирінням та хронічними захворюваннями у майбутньому.

Виправдання і критика

Nestlé, звичайно, знаходить виправдання для такої політики. Вони говорять про те, що пристосовуються до місцевих законів та інгредієнтів. Але критики швидко зауважують: якщо у Швейцарії, будинку-матері Nestlé, такої продукції немає, чому вона потрібна у бідних країнах?

Компанія Nestlé, фото ЕРА
Компанія Nestlé, фото ЕРА

Таким чином, у Nestlé є всі підстави задуматися про свої дії. З одного боку, вони говорять про те, що хочуть покращити якість життя через раціональне харчування.

З іншого – їх методи вселяють сумніви, особливо коли йдеться про здоров'я дітей у незаможних країнах.

Проте, варто нагадати, що Національне агентство із запобігання корупції (НАЗК) внесло швейцарську корпорацію Nestle до переліку міжнародних спонсорів війни.

Раніше ми писали про те, що перед "пасочними" днями в Україні змінилися ціни на цукор, сіль та борошно

Крім того, Знай.ua повідомляв, що Рошен і Мілка почекають: рецепт домашнього шоколаду, який полюблять і діти, і дорослі.