У понеділок, 27 лютого, у Києві обвалився міст на Шулявському шляхопроводі.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяМіст давно перебував в аварійному стані. Однією з причин тому стали неодноразові пожежі на секонд-хенді, що розташовувалися під шляхопроводом.
Ще в 2013 році експерти попереджали - аварійна конструкція може впасти в будь-який момент. Тоді спеціалісти застерігали, що 50-річний міст потрібно негайно ремонтувати, адже наслідки можуть бути плачевними.
"Стан мосту - порівняно з тим, що було після пожежі - погіршився. Замокання деформаційних швів. Були протікання, відповідно, накопичилось трохи більше пошкоджень", - розповів завідувач відділу Державного дорожнього науково-дослідного інституту Павло Сташук в сюжеті телеканалу "Інтер".
Щодня кияни спостерігали, як міст, з якого просто сипалася цегла на тротуар, активно експлуатувався, а влада все обіцяла реконструювати об'єкт. Через аварійну небезпеку конструкції, планували збудувати трьохрівневу розв'язку, проте ремонт щоразу відкладався.
Щоб хоч якось укріпити конструкцію, міст укріпили металевими опорами, які ще більше викликали страх у перехожих.
У мерії переконували, що черга до реконструкції мосту дійде у 2015 році.
"Наступний вузол потрапляє на наступний рік, це розв'язка біля станції метро Нивки, і логічно, що розв'язка "Шулявський шляхопровід" потрапляє на 15 рік, якщо буде фінансування", - заявив у 2013-му директор КП "Київавтошляхміст" Олександр Левченко.
Проте фахівці зазначали, що далі відкладати ремонт неможна, два роки міст може не вистояти.
Як повідомляв раніше інформаційний портал "Знай.ua", коментуючи обвалення Шулявського мосту, київський міський голова Віталій Кличко зазначив, що аварійним шляхопровід не був. Також мер знайшов певні плюси в ситуації, що склалася. Він заявив, що руйнування мосту стимулює столичних чиновників скоріше провести реконструкцію об'єкта.