Американський виробник Dollar Shave Club створив іронічні рекламні ролики, що піджартовують над брендами Axe і Old Spice.

"За думкою Dollar Shave Club герої роликів їх конкурентів не схожі за середньостатистичних покупців", - повідомляє сайт "Новое время".

У першому ролику покупці супермаркету обирають гель для душу з феромонами. До них підходить такий собі "мачо" та виливає гель у штани.

У наступному ролику Dollar Shave Club пара бере в руки гель для душу з білками та амінокислотами. В кадрі з'являється сильно чоловік, що зриває з себе футболку і кричить.

Головна ідея роликів полягає у правильному виборі гелю для себе.

Популярні новини зараз
Гороскоп на тиждень 7-13 липня для всіх знаків Зодика: недобиті колишні Овнів, момент істини Стрільців та удар для Раків Гроші доведеться повертати: ПФУ попередив про неточності з виплатами Пенсію можна збільшити в рази навіть без додаткового стажу: українцям підказали лайфхак За кермо не всім тепер можна: які вікові обмеження запровадили для водіїв в Україні
Показати ще

Як повідомляв раніше сайт "Знай.ua", українська реклама в більшосі випадків є нелегальною.