Американський виробник Dollar Shave Club створив іронічні рекламні ролики, що піджартовують над брендами Axe і Old Spice.

"За думкою Dollar Shave Club герої роликів їх конкурентів не схожі за середньостатистичних покупців", - повідомляє сайт "Новое время".

У першому ролику покупці супермаркету обирають гель для душу з феромонами. До них підходить такий собі "мачо" та виливає гель у штани.

У наступному ролику Dollar Shave Club пара бере в руки гель для душу з білками та амінокислотами. В кадрі з'являється сильно чоловік, що зриває з себе футболку і кричить.

Головна ідея роликів полягає у правильному виборі гелю для себе.

Популярні новини зараз
Миру не буде: на скільки років може затягнутися війна в Україні ТЦК масово мобілізують пенсіонерів у жовтні: кому варто готуватись Відмінити військову підготовку для студентів: експертка запевнила, що виші не готові Енергетичний колапс: експерт закликав готуватися, щоб пережити зиму
Показати ще

Як повідомляв раніше сайт "Знай.ua", українська реклама в більшосі випадків є нелегальною.