Банківські установи часто довіряють охорону не перевіреним компаніям, через що крадіжки у відділеннях банків стали траплятися ще частіше, ніж раніше.

Про це повідомляє "Антикор".

Керівництво більшості мережевих банків схильне довірити безпеку і пультову охорону всіх своїх філій в різних містах одній охоронній структурі.

Тому банківським працівникам та дирекції потрібно пам'ятати про слабкі місця пультової охорони:

1.Сигнал тривоги передається через посередників.

Популярні новини зараз
НБУ готує нові правила використання готівки: що зміниться в гаманцях українців Гребуть усіх, навіть з проблемами зі здоров'ям: ТЦК можуть мобілізувати "тимчасово непридатних" українців Кожен десятий робить це замість сексу: дослідники показали невтішну статистику Торкнеться всіх, хто має свою квартиру чи будинок: українців почали викликати до податкової – з чим це пов'язано
Показати ще

Коли кожна секунда – на вагу золота, витрачаються хвилини на передачу тривоги. Наряд не має прямого зв'язку з оператором. Один оператор передає тривогу іншому.

2.Надійність охорони залежить від цілого ланцюжка посередників.

Читайте також: У Києві з'явився банк для скелелазів

3.Конфіденційна інформація поширюється на всіх посередників. Якщо все ж таки секретна інформація розповсюдиться, буде важко знайти слабку ланку.

4. Керівництво банку навіть не знає, в чиїх руках безпека. Договір укладено з однією охоронною компанією, а охороняє її зовсім інша. Потрібно прискіпливо перевіряти перед тим, як зробити вибір.

За статистикою, банки грабують значно рідше, ніж, наприклад, квартири або МАФи, а в разі пограбування збитки компенсуються страховою компанією.

Нагадаємо, відділення одного зі столичних банків не турбується про своїх клієнтів. Жителі району скаржаться, що потрапити дуже складно, особливо людям похилого віку. Все тому, що сходи зроблена не продумано, на значній висоті, і кожен бажаючий туди потрапити, ризикує травмуватися.