Банківські установи часто довіряють охорону не перевіреним компаніям, через що крадіжки у відділеннях банків стали траплятися ще частіше, ніж раніше.

Про це повідомляє "Антикор".

Керівництво більшості мережевих банків схильне довірити безпеку і пультову охорону всіх своїх філій в різних містах одній охоронній структурі.

Тому банківським працівникам та дирекції потрібно пам'ятати про слабкі місця пультової охорони:

1.Сигнал тривоги передається через посередників.

Популярні новини зараз
ПриватБанк масово блокує рахунки українців: чому та як відновити доступ до рахунку Заступник голови одеської податкової Хандусенко всього за кілька років став мільйонером Єдині правила для громадського транспорту: що зміниться з 1 січня ПриватБанк зобов'язав власників карток пройти важливу процедуру: кого це торкнеться
Показати ще

Коли кожна секунда – на вагу золота, витрачаються хвилини на передачу тривоги. Наряд не має прямого зв'язку з оператором. Один оператор передає тривогу іншому.

2.Надійність охорони залежить від цілого ланцюжка посередників.

Читайте також: У Києві з'явився банк для скелелазів

3.Конфіденційна інформація поширюється на всіх посередників. Якщо все ж таки секретна інформація розповсюдиться, буде важко знайти слабку ланку.

4. Керівництво банку навіть не знає, в чиїх руках безпека. Договір укладено з однією охоронною компанією, а охороняє її зовсім інша. Потрібно прискіпливо перевіряти перед тим, як зробити вибір.

За статистикою, банки грабують значно рідше, ніж, наприклад, квартири або МАФи, а в разі пограбування збитки компенсуються страховою компанією.

Нагадаємо, відділення одного зі столичних банків не турбується про своїх клієнтів. Жителі району скаржаться, що потрапити дуже складно, особливо людям похилого віку. Все тому, що сходи зроблена не продумано, на значній висоті, і кожен бажаючий туди потрапити, ризикує травмуватися.