21-річна американська модель та телеведуча Джіджі Хадід знялася у яскравій та запальній рекламі нового аромату THE GIRL by Tommy Hilfiger, який компанія випустить уже цієї осені.

На знімальному майданчику компанію красуні склала ціла команда сексуальних моряків, пише ELLE.

За словами Хадід, аромат The Girl створений для тих дівчат, які дивляться на життя з оптимізмом і вміють посміятися над собою. Джіджі зазначила, що нова парфумерна композиція повністю відповідає її легкому і життєрадісному характеру.

Читайте також: Bentley використала технології NASA для реклами авто

Такою ж легкою і невимушеною, як представлений аромат, вийшла і сама рекламна кампанія. Не обійшлося без морських мотивів – візитної картки бренду Tommy Hilfiger. За визнанням Джіджі Хадід, робота на знімальному майданчику стала для неї справжнім задоволенням, адже грайливий і безтурботний дух фотосесії якнайкраще передавав її власні емоції та настрій.

Популярні новини зараз
Компанія Apple "вбила" багатомільйонне місто одним рішенням: тепер можна зносити все Готуйте свої гаманці: українцям з 1 липня збільшать виплати, кому пощастить Через це пройдуть всі чоловіки: українцям підготували нове правило Тіна Кароль пішла у відрив без одягу та зі склянкою: "Я зцілюю себе"
Показати ще

Крім парфумів цієї компанії, модель також представляє одяг та аксесуари бренду.

Джіджі Хадід є обличчям кількох ліній одягу Tom Ford, моделью Victoria's Secret, знялася для календаря Pirelli 2015 року.

Батьком красуні є власник будівельної компанії. Її мати відома модель Іоланда Фостер. Після розлучення з батьком доньки, Іоланда вийшла заміж за музичного продюсера Девіда Фостера, володаря 14 премій Греммі.