21-річна американська модель та телеведуча Джіджі Хадід знялася у яскравій та запальній рекламі нового аромату THE GIRL by Tommy Hilfiger, який компанія випустить уже цієї осені.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяНа знімальному майданчику компанію красуні склала ціла команда сексуальних моряків, пише ELLE.
За словами Хадід, аромат The Girl створений для тих дівчат, які дивляться на життя з оптимізмом і вміють посміятися над собою. Джіджі зазначила, що нова парфумерна композиція повністю відповідає її легкому і життєрадісному характеру.
Читайте також: Bentley використала технології NASA для реклами авто
Такою ж легкою і невимушеною, як представлений аромат, вийшла і сама рекламна кампанія. Не обійшлося без морських мотивів – візитної картки бренду Tommy Hilfiger. За визнанням Джіджі Хадід, робота на знімальному майданчику стала для неї справжнім задоволенням, адже грайливий і безтурботний дух фотосесії якнайкраще передавав її власні емоції та настрій.
Крім парфумів цієї компанії, модель також представляє одяг та аксесуари бренду.
Джіджі Хадід є обличчям кількох ліній одягу Tom Ford, моделью Victoria's Secret, знялася для календаря Pirelli 2015 року.
Батьком красуні є власник будівельної компанії. Її мати відома модель Іоланда Фостер. Після розлучення з батьком доньки, Іоланда вийшла заміж за музичного продюсера Девіда Фостера, володаря 14 премій Греммі.