Google розробив кілька методів захисту користувачів від небажаної взаємодії в VR-оточенні. А от позитивну взаємодію користувачів розробники будуть заохочувати.

За словами розробників, опинившись у віртуальній реальності, користувачі з цікавості досліджують, що можна зробити з аватаром іншої людини. Це може принести психологічний дискомфорт іншим користувачам, а часом і зовсім обмежити їхню можливість перебування в віртуалі - наприклад, якщо одна людина насуне іншому капелюх на очі, обмеживши тим самим йому огляд.

Тому, на думку розробників, у віртуальній реальності потрібні методи, які наочно показують користувачеві допустимі межі соціальної взаємодії. Як приклад боротьби з віртуальним троллінгом розробники представили VR-симулятор гри в покер, який відстежує взаємне розташування гравців. Якщо один гравець встане з місця і попрямує до суперника (наприклад, щоб вкрасти його фішки або порушити межі особистого простору), то світ навколо нього перетвориться з кольорового на чорно-білий і буде підсвічена межа бажаного місцезнаходження. Аватар порушника соціальних норм при цьому стане невидимим для інших користувачів.

А щоб заохотити позитивну взаємодію, розробники додали для деяких жестів спецефекти. Наприклад, якщо "дати п'ять" або дружньо вдарити кулаком об кулак іншого користувача, то буде чути плескіт, а навколо долонь з'явиться анімація феєрверку. Однак якщо користувач спробує проявити агресію - наприклад, вдарити кого-небудь, - то спецефекту не відбудеться. Розробники вважають, що таким чином VR-оточення може наочно показати людям межу між позитивною і негативною соціальною взаємодією.