Соціальні мережі з одного боку зближують людей, а з іншого – дуже віддаляють. Причому не тільки одне від одного, а й від реального життя.

Підлітки й дорослі "підсідають на голку" постійних лайків та уподобань і викладають сотні фотографій та постів в Instagram, Facebook, Twitter та на інших ресурсах, аби показати своє повсякдення цікавішим та кращим, ніж воно є насправді, викликати захоплення і заздрість з боку підписників. При цьому люди все більше й більше відходять від реального життя, не насолоджуються моментом "тут і зараз".

Як виглядає усе це збоку, вирішила показати швецька меблева компанія IКЕА. Причому зробила це дуже оригінально. Вона відзняла ролик, що переносить нинішнє повальне захоплення віртуальним життям у XVIII століття.

Читайте також: Діти деградують через соціальні мережі

Героями відео є родина аристократів, яка вечеряє. І в цей момент глава сімейства вирішує зробити традиційне фото їжі, яку потім можна буде виставити на загальний огляд, як це нині практикують сотні користувачів в Instagram. Замість трапези дружина, чоловік і діти чекають, поки їх їжу намалює художник. Потім господар відправляє картину з гінцями по всьому місту, аби зібрати похвалу від інших аристократів та простих людей.

Популярні новини зараз
Ціни рекордні, але буде дорожче: нерадісні прогнози для власників авто з ГБО Податкова перевіряє українців за кордоном: що вже відомо Коли скасують графіки відключення світла: хто та як формував черги Українцям виплатять по 4 500 гривень: кому пощастить отримати допомогу
Показати ще

Після публікації відео на YouTube за три доби його вже переглянули понад 900 тисяч користувачів.