Львівський інженер Михайло Палюх розробив медичний "евакоавтобус". Він перебуває на озброєнні у 66-му шпиталі.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Підписатися"Львівський інженер Михайло Палюх розробив і втілив в життя ідею створення медичного "евакобуса", – повідомляють у Міноборони.
Майстер взяв за основу стандартний львівський автобус ЛАЗ "Лайнер 9", з якого вийняли всі стандартні крісла. Їх частково замінили на лавки-трансформери вздовж салону. За потреби їх можна підняти, щоб збільшити прохід, або навпаки опустити, утворивши додаткові місця для сидіння або ліжка.
"Цей автобус може прийняти за раз 29 важкопоранених або лежачих бійців, - розповів начальник госпіталю підполковник медичної служби Петро Гренько. – Дуже допоміжний, коли нам потрібно евакуювати хлопців звідси в Харків, Дніпропетровськ, або навіть у Львів. Ми дуже дякуємо конструктору за його роботу і допомогу. Я думаю, що найбільше йому вдячні матері і рідні поранених, яких ми можемо швидко і без ускладнень перевозити до потужних медичних закладів", - сказав начальник госпіталю Петро Гринько.
Конструктор також значно посилив каркас автобуса і на додаткових ребрах жорсткості розмістив кронштейни для польових нош. Самі кронштейни зроблені комбінованими й мобільними: за потреби зайві з них ховаються під стелю і не заважають роботі лікарів. Розташування нош продумали так, що вони трохи нахилені до вікон. Так хворі не падатимуть.
Михайло зробив спеціальні полички-кріплення для медичного обладнання та медикаментів. В машині встановив посилювач току, який зі звичайної напруги автомобільного акумулятора робить 220 вольт: що дає можливість підключати реанімаційну апаратуру. М'які ресори та ходова лайнера дозволяють транспортувати поранених швидко і без зайвих поштовхів.
Досі найпоширенішим для транспортування хворих залишається санітарний автомобіль УАЗ – 452, який називають "таблетка". Його виробництво розпочали ще у 50-х роках минулого сторіччя, тобто для перевезення важкопоранених він пристосований мало.