Вчора в мережі активно обговорювали відкриття популярного закордоном магазину H&M. У Instagram з'явився аккаунт магазину. На афіші першим п'яти тисячам користувачам обіцяли сертифікат на тисячу гривень і знижку на 20 відсотків в день відкриття. Майбутній магазин, судячи з інформації зі сторінок, повинні були розмістити в ТРЦ "Ocean Plaza". Користувачі соціальних мереж відразу помітили щось неладне, проте повірили.

"Дивно, адже це п'ять мільйонів гривень, якщо порахувати, що п'ять тисяч отримають тисячу гривень. Не думаю, що в цей час хтось захоче відкривати магазин з такими умовами", - написав Андрій Вконтакте.

Столичні модниці вже пораділи, що не доведеться черговий раз літати до країн ЄС, щоб закупитися новими ексклюзивними речами. Незважаючи на радість в соціальній мережі, адміністрація торгового центру спростувала повідомлення про появу магазину.

"Шановні відвідувачі! У соцмережах поширюється помилкова інформація щодо відкриття одного відомого бренду в ТРЦ "Ocean Plaza". Ми просимо вас довіряти тільки нашим офіційним джерелам, - йдеться в повідомленні.

Відомо, що така методика не вперше застосовується в соціальних мережах. Коли акаунт розкручують, його запускають під іншою назвою, але з тими ж підписниками.

Популярні новини зараз
Посилення мобілізації: в ТЦК з'являться нові підрозділи для пошуку ухилянтів Сьогодні непридатний, завтра – на передовій: захист від мобілізації приберуть через одну помилку 230 вольт замість 220: як нові стандарти напруги вплинуть на рахунки за електрику "Ощадбанк" вийшов на новий рівень: видає клієнтам у борг їхні особисті кошти
Показати ще

Читайте також: У Миколаєві "АТБ" оштрафували за самовільне будівництво

Нагадаємо, що кияни не вперше обговорюють появу магазину, тому що його планують відкрити в новому торговому комплексі "Республіка". Але його будівництво заморозили на невизначений термін.