Вчора в мережі активно обговорювали відкриття популярного закордоном магазину H&M. У Instagram з'явився аккаунт магазину. На афіші першим п'яти тисячам користувачам обіцяли сертифікат на тисячу гривень і знижку на 20 відсотків в день відкриття. Майбутній магазин, судячи з інформації зі сторінок, повинні були розмістити в ТРЦ "Ocean Plaza". Користувачі соціальних мереж відразу помітили щось неладне, проте повірили.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Підписатися"Дивно, адже це п'ять мільйонів гривень, якщо порахувати, що п'ять тисяч отримають тисячу гривень. Не думаю, що в цей час хтось захоче відкривати магазин з такими умовами", - написав Андрій Вконтакте.
Столичні модниці вже пораділи, що не доведеться черговий раз літати до країн ЄС, щоб закупитися новими ексклюзивними речами. Незважаючи на радість в соціальній мережі, адміністрація торгового центру спростувала повідомлення про появу магазину.
"Шановні відвідувачі! У соцмережах поширюється помилкова інформація щодо відкриття одного відомого бренду в ТРЦ "Ocean Plaza". Ми просимо вас довіряти тільки нашим офіційним джерелам, - йдеться в повідомленні.
Відомо, що така методика не вперше застосовується в соціальних мережах. Коли акаунт розкручують, його запускають під іншою назвою, але з тими ж підписниками.
Читайте також: У Миколаєві "АТБ" оштрафували за самовільне будівництво
Нагадаємо, що кияни не вперше обговорюють появу магазину, тому що його планують відкрити в новому торговому комплексі "Республіка". Але його будівництво заморозили на невизначений термін.