Для відвідувачів київських кафе створили інтернет-додаток для смартфонів, який дозволить викликати офіціантів і замовляти страви. Воно отримало назву InCafe.

Про це повідомляє "Інформатор". Програма дозволить відвідувачам кафе або ресторанів за допомогою телефону замовляти страви, або кликати до себе офіціантів і просити рахунок.

Додаток буде аналізувати переваги клієнтів і рахувати час, проведений в закладі. Він буде доступним для власників телефонів під управлінням операційних систем iOS і Android.

Офіціантові inCafe повідомить ім'я відвідувача, за яким столиком він розташувався. Також можна буде дізнатися, які страви зазвичай замовляє клієнт, а на що у нього алергія. Офіціант одразу зможе звернутися до гостя по імені і запропонувати принести те, що він зазвичай замовляє.

Читайте також: Київський студент винайшов холодильника-шпигуна (фото)

Популярні новини зараз
Пенсіонерам наказали збиратись до війська: за ким прийде ТЦК вже найближчим часом Різке похолодання та мокрий сніг: коли зміниться погода – теплої зими чекати не варто Головне за 1 листопада: відстрочки від мобілізації анулюють, труднощі зі світлом у Києві та блокування карт банками Серед осені знову настане весна: синоптики повідомили, якою погодою здивує листопад
Показати ще

Розробили програму кияни Андрій Ільницький, Максим Довбня і Михайло Лимич. Розробники зазначили, що його зручно використовувати відвідувачам і закладам. За замовлення гості будуть отримувати бали, а ресторани - програму лояльності, ефективний комунікаційний канал і детальну аналітику.

Для повноцінної роботи програми, керівники кафе чи ресторанів, повинні налаштувати систему в своїх закладах. Поки воно працює лише в одному київському закладі.