Популярний Instagram-профіль француженки на ім'я Луїс Делаж (Louise Delage) виявився соціальною рекламою, спрямованою на боротьбу з алкоголізмом.

Про це повідомляє i100.

Акаунт дівчини на ім'я Луїс Делаж, яка живе в Парижі, з'явився в соціальній мережі на початку серпня і за лічені тижні набрав десятки тисяч підписників.

Наступні два місяці знімки в профілі щодня демонстрували яскраве і безтурботне життя, яким нібито жила Делаж: поїздки на море, походи по магазинах, нічні клуби.

Незважаючи на те, що знімки дівчини виглядали різноманітно, майже всіх їх об'єднувала одна маленька деталь – алкоголь у кадрі.

Популярні новини зараз
ТЦК стане на заваді: що підготували 17-річним юнакам Гороскоп на сьогодні, 24 травня: стережіться конфліктів але будьте відкриті для сюрпризів "Полювання" на ухилянтів? На дорогах запускають мобільні блокпости – що це означає Вік не захистить: ТЦК шукають спеціалістів серед пенсіонерів - кого заберуть в першу чергу
Показати ще

Іноді Делаж випивала відкрито. Але на деяких знімках келих або пляшку на задньому плані можна було навіть не помітити. Алкоголь супроводжував Делаж всюди – навіть на сімейних посиденьках, у ванній і на роботі.

В кінці вересня паризьке рекламне агентство BETC оголосило, що профіль Делаж – частина соціальної кампанії по боротьбі з алкоголізмом, виконаної на замовлення некомерційної організації Addict Aide.

Завданням дівчини було показати, як легко подібна залежність може вписуватися в життя сучасної молоді та поступово отруювати його.

"Ми продемонстрували, наскільки складно виявити, що у когось із ваших близьких є залежність – будь то друг, дитина або батько. Ми подумали, що буде цікаво показати це, створивши людину, яку всі будуть бачити кожен день, навіть не підозрюючи про її проблеми", - розповіли представники BETC.

Фотографії публікувалися так, щоб отримати максимальне охоплення – вранці, в обідній час і пізно ввечері, коли багато людей люблять погортати Instagram. Хештеги підбиралися так, щоб охопити найпопулярніші теми сервісу – їжу, природу, моду і вечірки. Крім того, профіль просувався в декількох популярних акаунтах місцевих "лідерів думок".

Як відзначили в BETC, експеримент спрацював. Всього кілька людей помітили проблему Делаж, тоді як інші просто захоплювалися красивим життям дівчини.

"Кілька людей відчули підступ, але більшість підписників бачила красиву дівчину, яка добре проводить час, а не самотню, яка не так вже щаслива і страждає від алкоголізму", - додали в BETC.

Після розкриття експерименту трафік на сайті Addict Aide, присвяченому проблемі алкоголізму серед молоді, виріс в п'ять разів.

Як повідомляв інформаційний портал "Знай.ua", Instagram вразили їстівні ілюзії кондитера-самоучки.