Поведінковий кодекс, сформульований Європейською комісією і спрямований на боротьбу з поширенням мови ворожнечі в Європі, підписали найбільші технологічні компанії США.

Протягом доби Facebook, YouTube, Twitter і Microsoft обіцяють переглянути більшу частину повідомлень про розпалювання ненависті, після чого доступ до агресивної контенту заблокують, передає apparat.cc.

Згідно поведінкового кодексу, що заснований на законодавстві 2008 року, матеріали, які розпалюють мову ворожнечі - це "будь-яке публічне підбурювання до насильства або ненависті, спрямоване проти групи осіб або члена такої групи, визначеної за ознакою раси, кольору шкіри, релігії або етнічного походження".

Читайте також: В Україні заборонять російську пропаганду

Компанії у тексті своєї заяви визнають, що незаконне розпалювання ненависті має негативний вплив не тільки на окремих людей, а й на "тих, хто виступає за свободу, терпимість і відсутність дискримінації і на демократичний дискурс на онлайн-платформах".

Популярні новини зараз
Навіть комуналку сплатити не зможете: Нацбанк посилив правила грошових переказів Ці 7 порушень стають підставою для розшуку ТЦК: перевірте чи є ви у списку Кожен десятий робить це замість сексу: дослідники показали невтішну статистику Не вважається поборами: школам дозволили брати гроші з батьків – за які послуги
Показати ще

Facebook зіткнувся з критикою в Німеччині через проблеми з ультраправої пропагандою. Після того, як німецька прокуратура почала розслідування по топ-менеджерам Facebook в Німеччині, компанія погодилася разом з урядом країни разом працювати над вирішенням проблеми мови ворожнечі.

Джерело повідомляє, що компанії звітуватимуть перед правоохоронними органами країн ЄС про свою діяльність щодо припинення мови ворожнечі. Це допоможе спецслужбам і поліції зрозуміти, як краще боротися проти агресії в інтернеті.