У киян відбирають автовокзал

поділитись
Столичні депутати вмовляють колег відмовитися від нового автовокзалу

На засіданні столичної міськради не раз піднімалося питання відмови міської громади від автовокзалу "Теремки" на користь забудовника. Цього разу місцеві градоначальники налаштовані більш рішуче - і хочуть ліквідувати автовокзал "Теремки" на користь чергового забудовника.

ТРЦ і автовокзал "Теремки" були побудовані в стабільні часи в країні. На момент, коли в КМДА нараховували суму пайової участі, забудовнику було вигідно замість грошей передати міській громаді автовокзал. Так з'явилися ТРЦ і сам автовокзал. Зараз об'єкт коштує набагато дорожче.

У травні прес-служба Київради запевняла, що новеньку автостанцію кияни отримають вже влітку цього року. На новому автовокзалі, як очікувалося, функціонуватиме 20 платформ, а пропускна спроможність станції становитиме 8500 пасажирів на добу.

Читайте також: Нові політичні партії фінансуються за старими схемами

Голова транспортної комісії КМДА Андрій Окопний заявив, що новий автовокзал допоможе розвантажити дороги в столиці і буде попереджати аварії, також міська влада планувала скоротити число нелегальних перевізників і їхніх пасажирів.

Але на черговому засіданні Київської міськради депутат від партії "Солідарність", директор Департаменту транспортної інфраструктури КМДА Сергій Майзель і його колега по фракції - голова бюджетної комісії Київради Андрій Странніков переконували депутатів голосувати проти автовокзалу.

Проти передачі автовокзалу в приватні руки на засіданні міськради виступав глави комісії Київради з питань житлово-комунального господарства та паливно-енергетичного комплексу Володимир Бондаренко від "Батьківщини".

"Або автовокзал коштує набагато дорожче, або він взагалі місту не потрібен. Свого часу було прийнято нормальне і ефективне рішення. Сьогодні у когось, мабуть, з'явилися плани на цю землю і на об'єкти на ній. Нам потрібно детально вивчити цю історію ", - заявив Бондаренко.

За словами депутатів, які були на засіданні Київради 26 травня, Сергію Майзелю цю справу доручили і оплатили, він в паніці бігав за депутатами, прохаючи їх голосувати за відмову від автовокзалу "Теремки".

Сергій Майзель був призначений гендиректором КП "Київпастранс" 13 серпня 2014 року, а звільнився з цієї посади 12 квітня 2016 року, щоб піти на підвищення в міськдержадміністрацію. Так само Майзель працював помічником у екс-директора Департаменту містобудування та архітектури КМДА Андрія Вавриша. Його, свого часу, мер Києва Віталій Кличко на словах звільнив з КМДА за корупцію.

Але не дивлячись на всі зусилля, голосування за відмову від автовокзалу Теремки в той день провалилося. Не допомогло і те, що секретар Київради Володимир Прокопів двічі ставив питання на голосування.

Голова постійної комісії Київради з питань бюджету та соціально-економічного розвитку Андрій Странніков, так само агітував депутатів, називаючи головну причину - наповнення міського бюджету. Також просив депутатів віддати автовокзал забудовнику новий заступник голови КМДА з питань транспорту Ілля Сагайдак.

"Якщо ми виступаємо за ринкові відносини, то якщо компанія спочатку вирішила передати своє майно, а тепер вирішила відплатити грошима, то краще підтримати рішення, щоб місто отримало гроші, а не займатися політичними спекуляціями", - пояснював Сагайдак.

За даними Сергія Майзеля на сьогодні борг ТОВ "Мегаполісжитлобуд" перед столичною громадою по пайовій участі складає вже не 38 млн грн, а 53 млн грн.

На засіданні Майзель сказав депутатам, що замість автовокзалу столичний бюджет отримає від забудовника не 38 млн. грн пайових внесків, як планувалося в проекті, а незрозумілі 53 млн грн. У наданому депутатом проекті рішення такі цифри відсутні.

У лютому 2016 року бюджетна комісія Київради виступила категорично проти скасування рішення Київради. Странніков тоді заявляв, що київська громада повинна отримати автовокзал, який забудовник в іншому випадку переобладнає під що-небудь інше.

Читайте також: Декомунізатори дали пам'ятнику Щорсу спокій

"Ідіотизм суцільний! Оскільки вимагати віддати нам автовокзал ми не можемо, то виходить, що без скасування рішення ми прощаємо забудовнику 53 млн. грн пайового внеску і позбавляємо бюджет цих вливань ", - зазначав Странніков.

Раніше Андрій Странніков наполягав на передачі киянам транспортного вузла, обґрунтовуючи це тим, що пайові внески не перекриють вартість будівельних об'єктів, які так потрібні киянам.

Автор матеріалу: 
Znaj.ua
Теги: 
вокзал, депутат, Київ
До 30 квітня в підприємстві очікують зауваження та пропозиції
0
0
00:32 25.04.2018
Ромам порадили швидше їхати з Києва
0
0
23:06 24.04.2018
Бабуся погрожувала стрибнути з вікна і закінчити життя самогубством
0
0
22:06 24.04.2018
Постраждалу пасажирку госпіталізовано з двома переломами гомілки
0
0
20:36 24.04.2018