На засіданні столичної міськради не раз піднімалося питання відмови міської громади від автовокзалу "Теремки" на користь забудовника. Цього разу місцеві градоначальники налаштовані більш рішуче - і хочуть ліквідувати автовокзал "Теремки" на користь чергового забудовника.

ТРЦ і автовокзал "Теремки" були побудовані в стабільні часи в країні. На момент, коли в КМДА нараховували суму пайової участі, забудовнику було вигідно замість грошей передати міській громаді автовокзал. Так з'явилися ТРЦ і сам автовокзал. Зараз об'єкт коштує набагато дорожче.

У травні прес-служба Київради запевняла, що новеньку автостанцію кияни отримають вже влітку цього року. На новому автовокзалі, як очікувалося, функціонуватиме 20 платформ, а пропускна спроможність станції становитиме 8500 пасажирів на добу.

Читайте також: Нові політичні партії фінансуються за старими схемами

Голова транспортної комісії КМДА Андрій Окопний заявив, що новий автовокзал допоможе розвантажити дороги в столиці і буде попереджати аварії, також міська влада планувала скоротити число нелегальних перевізників і їхніх пасажирів.

Але на черговому засіданні Київської міськради депутат від партії "Солідарність", директор Департаменту транспортної інфраструктури КМДА Сергій Майзель і його колега по фракції - голова бюджетної комісії Київради Андрій Странніков переконували депутатів голосувати проти автовокзалу.

Проти передачі автовокзалу в приватні руки на засіданні міськради виступав глави комісії Київради з питань житлово-комунального господарства та паливно-енергетичного комплексу Володимир Бондаренко від "Батьківщини".

"Або автовокзал коштує набагато дорожче, або він взагалі місту не потрібен. Свого часу було прийнято нормальне і ефективне рішення. Сьогодні у когось, мабуть, з'явилися плани на цю землю і на об'єкти на ній. Нам потрібно детально вивчити цю історію ", - заявив Бондаренко.

За словами депутатів, які були на засіданні Київради 26 травня, Сергію Майзелю цю справу доручили і оплатили, він в паніці бігав за депутатами, прохаючи їх голосувати за відмову від автовокзалу "Теремки".

Сергій Майзель був призначений гендиректором КП "Київпастранс" 13 серпня 2014 року, а звільнився з цієї посади 12 квітня 2016 року, щоб піти на підвищення в міськдержадміністрацію. Так само Майзель працював помічником у екс-директора Департаменту містобудування та архітектури КМДА Андрія Вавриша. Його, свого часу, мер Києва Віталій Кличко на словах звільнив з КМДА за корупцію.

Але не дивлячись на всі зусилля, голосування за відмову від автовокзалу Теремки в той день провалилося. Не допомогло і те, що секретар Київради Володимир Прокопів двічі ставив питання на голосування.

Голова постійної комісії Київради з питань бюджету та соціально-економічного розвитку Андрій Странніков, так само агітував депутатів, називаючи головну причину - наповнення міського бюджету. Також просив депутатів віддати автовокзал забудовнику новий заступник голови КМДА з питань транспорту Ілля Сагайдак.

"Якщо ми виступаємо за ринкові відносини, то якщо компанія спочатку вирішила передати своє майно, а тепер вирішила відплатити грошима, то краще підтримати рішення, щоб місто отримало гроші, а не займатися політичними спекуляціями", - пояснював Сагайдак.

За даними Сергія Майзеля на сьогодні борг ТОВ "Мегаполісжитлобуд" перед столичною громадою по пайовій участі складає вже не 38 млн грн, а 53 млн грн.

На засіданні Майзель сказав депутатам, що замість автовокзалу столичний бюджет отримає від забудовника не 38 млн. грн пайових внесків, як планувалося в проекті, а незрозумілі 53 млн грн. У наданому депутатом проекті рішення такі цифри відсутні.

У лютому 2016 року бюджетна комісія Київради виступила категорично проти скасування рішення Київради. Странніков тоді заявляв, що київська громада повинна отримати автовокзал, який забудовник в іншому випадку переобладнає під що-небудь інше.

Читайте також: Декомунізатори дали пам'ятнику Щорсу спокій

"Ідіотизм суцільний! Оскільки вимагати віддати нам автовокзал ми не можемо, то виходить, що без скасування рішення ми прощаємо забудовнику 53 млн. грн пайового внеску і позбавляємо бюджет цих вливань ", - зазначав Странніков.

Раніше Андрій Странніков наполягав на передачі киянам транспортного вузла, обґрунтовуючи це тим, що пайові внески не перекриють вартість будівельних об'єктів, які так потрібні киянам.