У КП "Київський метрополітен" визнали випадки збою в електронній системі, яка обслуговує проїзні квитки. Пасажирам розповіли про те, як повернути кошти на безконтактних картах.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Підписатися"26 березня у нас протягом чверті години стався збій в системі контролю відразу на декількох станціях. Співробітники метрополітену негайно попередили пасажирів, щоб вони тимчасово не користувалися картками і купували жетони", - сказала прес-секретар метрополітену Наталія Макогон.
Вона зазначила, що система контролю проїзду складна, тому збої в ній можуть траплятися.
Якщо пасажири виявили зникнення чисельності поїздок на картці, вони можуть приїхати на станцію Політехнічний інститут і звернутися в касу по роботі з пасажирами, яка розташована поблизу кас продажу жетонів.
"Там наші працівники дадуть вичерпну інформацію про те, де стався збій і чому. У разі, якщо це було з нашої провини, метрополітен все виправить", - пообіцяла вона.