Міська влада розробляє нову концепцію розміщення реклами у метрополітені, згідно з якою кількість інформаційних наліпок зменшиться на 50%.

Про це заявив директор КП "Київреклама" Олег Калініченко, повідомляє сайт київського метрополітену.

Робоча група з фахівців комунальних підприємств "Київреклама" та "Київський метрополітен" закінчили інвентаризацію рекламних площ у вагонах столичного метрополітену. Інспекція тривала майже 3 тижні. За її результатами підготовлено нову концепцію розміщення інформаційних наліпок у вагонах.

"Ми продовжуємо формувати якісний рекламний простір у місті, орієнтуючись на європейські стандарти. Головним завданням є, з одного боку, значно знизити рівень "інформаційного шуму", а з іншого - переглянути тарифну політику на рекламні послуги у Києві", - повідомив Калініченко.

За його словами, зараз у вагонах метрополітену рекламний простір охоплює близько 12,5 тисяч кв. м.

Популярні новини зараз
Гороскоп на липень-2025: перевірка для Раків, момент істини Дів та інші випробування від ретроградного Нептуна ТЦК підуть з рейдами на ухилянтів: де шукутимуть порушників мобілізації Українців перевірятимуть щомісяця: можуть зняти виплати та скасувати статус "Попереду кривава осінь": командир ЗСУ порадив українцям готуватись до найгіршого
Показати ще

Згідно з планом, рекламу мають прибрати на "скосах" над дверима, по "периметру" та на 50% дверей.

Він зауважив, що одним з важливих пунктів вважає очищення від реклами саме скосів над дверима, оскільки для пасажирів там важливо розміщувати лінійну схему метрополітену.

За словами Калініченка, разом із зменшенням кількості реклами зросте також і її вартість.

Відповідний проект рішення розглядатиме Київрада на сесійному засіданні.