25 травня нафтовий танкер "Таманський" прибув до України у порт міста Іллічівськ. Поверненню судна в Україну передував 10-місячний судовий процесу у Туреччині з офшорним фрахтувальником Сowen Management S.A., який пов'язаний з Російською Федерацією.

Фрахтувальник створив штучну заборгованість за ремонт судна, та на основі неї намагався незаконно продати судно через виконавчу службу Туреччини, повідомляє "Главком" з посиланням на прес-службу Міністерства аграрної політики та продовольства України. Як тільки Україні вдалося зупинити продаж судна, фрахтувальник не визнав Україну власником судна та надав до суду документи про його реєстрацію в судовому реєстрі РФ на підставі рішення про "націоналізацію".

Після анексії Криму РФ привласнила багато українських державних підприємств, що знаходилися на території півострова. Оскільки "Таманський" за договором фрахту фізично перебував у Туреччині, РФ не могла здійснити фізичні дії із заволодіння судном як, наприклад, українськими портами, проте спробувала перереєструвати майнові права на націоналізоване українське майно.

Читайте також У Києві затримали банду валютників-шахраїв

Нафтовий танкер "Таманський" (77 метрів, тоннажність/дедвейт – 3079) є державною власністю України. Найближчим часом Держрибагентство планує провести оцінку судна після року його фактичного простою та після цього визначити найбільш вдалий для держави спосіб його використання.

Популярні новини зараз
Українців штрафуватимуть за готівку: готуйтесь викласти 17 тисяч Клієнти на межі бунту: ПриватБанк стягує комісію за відсутність операцій по карті Моментально та без попередження: що загрожує абонентам Vodafone За мобілізацію можна не перейматися: кого не чіпатиме ТЦК цього літа
Показати ще