Корупція в Україні набула значних масштабів. Тепер чиновники навчилися заробляти навіть на вітчизняній авіації. Такі годівниці облаштували у дуже зручний спосіб. Адже гелікоптери силових відомств виконують польоти в районах проведення АТО, вони пов'язані з ротаційної перекиданням підрозділів, вивезення поранених, постачанням та іншими завданнями, пише "Антикор".

Для таких складних завдань потрібні добре підготовлені та мотивовані екіпажі. Проте наразі в Україні немає достатнього рівня навчання та забезпечення пілотів. Причина такого стану системи підготовки в Україні досить проста, це хронічне недофінансування і слабкий менеджмент. Всі ці чинники безумовно залежать від влади.

Читайте також: Корупція знищить Україну швидше за російські танки

Судячи з ситуації, яка останнім часом склалася в українській авіації, чиновники все частіше розповідають про відсутність відповідного акредитованого експертного центру, який би зміг зняти, обробити і підтвердити достатність і легітимність отриманих даних в ході реальних льотних випробувань.

Крім того, щоб отримати необхідні дозволи, потрібно пройти безліч інстанцій та чиновників. Тобто сама по собі процедура переходить в бюрократичну тяганину.

Так, процедура отримання сертифікату FFS (D) коштує дорого і займає не один день, тому як отримання такого сертифіката - це гарантія того, що навчання на симуляторі максимально наближене до реалій і має точну копію симуляції рухливості вертольота в повітрі. Проте часто чиновники роблять виключення, на які просто не мають законного права. Наприклад, чиновник Едуард Дьомін видавав відповідні дозволи в рекордно короткий термін, що дає привід сумніватися в якості та справедливості сертифікату.

Нагадаємо, це не останній випадок корупції, про який стало відомо протягом останніх днів. Так, суддя Малинівського районного суду Одеси Олег Непорада отримав у подарунок квартиру з гаражем вартістю 800 тис. грн, а раніше пощастило його сину Євгенію. Йому подарували садовий будинок та земельну ділянку під ним.