Український бренд одягу Who is it? представив провокаційну рекламну кампанію.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЛейтмотив нової колекції фірми - відсутність гендерної приналежності. Бренд шиє одяг для всіх, незалежно від статі.
На фотографіях можна побачити чоловіків-моделей у сукнях, і дівчат-моделей зі стрижкою "під нуль" у спідниці і на підборах.
Читайте також: Українські дизайнери витісняють з ринку західні бренди
"Робити вибір, покладатися на власний смак, на своє персональне, не стандартизоване уявлення про красу, слухати себе і своє тіло - це і є стан внутрішньої зрілості і свободи, яку маніфестує бренд Who is it? Тому, якщо вам і нам комфортніше носити плаття разом із бородою, а підбори з короткою стрижкою - то значить, все йде правильно ", - заявив представник київського рекламного агентства Bart & Fink, якому належить ідея нової кампанії бренду.
Як раніше повідомляв інформаційний портал "Знай.ua", юні нащадки зірок підкорюють фешн-бізнес.