Перемога бувшого регіонала Юрія Вілкула у Кривому Розі оплачена за бюджетні кошти, вважає лідер партії "Самопоміч" Андрій Садовий. 120 тисяч людей отримали фінансові вливання від міста у вигляді матеріальної допомоги, в якості стимулу голосувати на користь Вілкула, розповідає Садовий "Главкому".

"Ви вважаєте це нормою? Те, що людей масово автобусами з будинків збирали і возили на дільницю, ви вважаєте нормою? Коли по кожному будинку були визначені старші? Це є новий формат виборів в постреволюційний період?" - обурюється лідер "Самопомочі".

Причиною поразки на виборах у Кривому Розі кандидата від "Самопомочі" Семена Семенченка, Садовий вважає високий рівень фальсифікацій: "Як ви уявляєте, можна перемогти, коли більше 120 тисяч мешканців отримують фінансові вливання з місцевого бюджету? Де, в яких місцях світу так відбуваються вибори? І яка реакція Центральної виборчої комісії? Нульова! Хіба це вибори? Як в таких умовах перемагати? Чим? Ми шукаємо відповідь, чому Семенченко не переміг. Але не говоримо про рівень фальсифікацій".

Читайте також: На наступних виборах Садовий планує очолити уряд

Виборча кампанія Вілкула на перевиборах стала однією з найбрудніших - виборців масово підкуповували, системно використовувався адмінресурс. Про це заявив Комітет виборців України, оцінивши вибори як такі, що не відповідають стандартам чесних і демократичних.

Популярні новини зараз
"Київстар" попередив українців про небезпеку: що треба знати Пенсіонери отримають підвищену пенсію: які умови Астролог назвав точну дату закінчення війни – надії на 2024 рік були марними Доїхати на роботу і назад – вже не по кишені: проїзд у маршрутках дорожчає
Показати ще

За два місяці перед виборами 100 тисяч малозабезпечених сімей криворіжців отримали по 500 гривень - таке рішення затвердила Криворізька міська рада з ініціативи Вілкула. Це - 50 мільйонів з міського бюджету. Спостерігачі розцінили цей крок як підкуп і використання службового становища в розпал кампанії. Також спостерігачі відзначили, що команда Вілкула активно використовувала адмінресурс - за чинного мера агітували його підлеглі, комунальні ЗМІ використовувалися як інформаційні ресурси.

Спостерігачі засудили також використання командою Вілкула риторики розколу і пропаганди ненависті і насильства. По всьому Кривому Рогу висіли борди, на яких були зображені агресивні молодчики, які нібито загрожують місту в разі, якщо виборці зроблять невірний вибір - не на користь Вілкула. На думку спостерігачів ОПОРИ, саме цей фактор істотно вплинув на підвищену явку. На дільниці прийшло рекордні 55% виборців.